Los bericht bekijken
Oud 26 december 2010, 13:02   #52
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Handig wel zo een plots ingeving... vooral als je merkt dat je er achteraf een ander in discussie voor de voeten mag werpen: "hah... geef mij eens een post waar ik spreek over luie walen of vuile vreemdelingen".
Ik kijk alleen maar vooruit. Wat ik vroeger schreef, interesseert mij niet meer. Het leven is te kort om daarbij stil te blijven staan.

Citaat:
Dat kan goed zijn... maar dat gaat waarschijnlijk meer om hun manier van de flamingant in een verkeerd daglicht te brengen... Bart De Wever achterna dus. Heeft weinig te maken met de fond maar veel met de façade die je opsteekt!
Daarom wellicht dat ik van een moslima als suqar_7loe ooit eens in een discussie over migratie een 'thumbsup' gekregen heb?

Citaat:
Nee zeker niet... daar gaat het eigenlijk ook niet om. Het gaat over de denkwijze... waar jij nog steeds achter staat dat kan je niet verbergen; hoe goed je ook probeert daarom ook mijn opmerking:
Je mag er nu bijslepen wat je wilt, uiteindelijk weten we allemaal wel waar het bij jou om draait en wat het criterium is waarop jij mensen indeelt in 'goeden' en 'slechten', nietwaar? De blinde Belgicistische fetisj...

Citaat:
Ik ken Uw dubbelnick niet ik weet dat je er één hebt... dat maakt het nog absurder; snap je dat niet? Kijk met één mag je dan "de brave Vlaming" gaan zijn en met de andere dan weer "de aloude goeie Xenofobe Blokker" en dan kan je nog eens voor de voeten werpen van tegenhangers "ah en zoek mij nu een post waar ik dit of dat zeg...". Ik snap de reactie van Solidarnosc helemaal... Op zo een vragen kan je weinig anders reageren.
Je hebt er zelfs geen flauw benul van hoe vér je er werkelijk naast zit, he?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden