Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2011, 08:31   #303
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Wat ik hierbij vreemd vind is dat men in tegenstelling tot vroeger nu wel veilig vrijen promoot, meer seksuele educatie, e.d. initiatieven, maar dat de abortussen blijven stijgen en in groter aantal zijn dan vroeger.
Dit vind ik ook.

Ik ben zeker pro-abortus in geval van duidelijke handicap van het kind.
Ik ben evenzeer pro-abortus waar het over ongewenste kinderen gaat bij jonge vrouwen en adolescenten.

Maar wat me wèl tegen de borst stoot is blijkbaar het totaal gebrek aan besef dat men voorbehoedsmiddelen moet gebruiken! Ik dacht dat men in de 21ste eeuw in feite niet meer ongewenst zwanger kon geraken, tenzij in zéér uitzonderlijke gevallen: ik ken precies niemand meer die niet ongewenst/ongepland zwanger werd.

Ik heb verschillende vriendinnen met dochters even oud als mijn oudste : drie ervan pleegden abortus.. Dan vraag ik me af of mijn eigen dochter de enige was die van haar moeder een deftige kennis van voorbehoedsmiddelen heeft meegekregen, iets wat weldegelijk mijn grootste prioriteit was vanaf hun puberteit, véél meer dan "en ge moogt nu niet meer buiten want de jongens zijn gevaarlijk"...

Maar bovendien ken ik verschillende volwassen vrouwen, waarvan één "ongewenst" zwanger op het moment dat ze fier zei: "ik heb NOOIT de pil gepakt" tja... als je dan ongepland vier kinderen krijgt , hoe zou d�*t dan komen?

Een andere (zelfs hoogopgeleide) single vrouw, in haar laatste maanden van haar zwangerschap. Ik zei: en neem nu in het vervolg de pil dan maar hé, haar antwoord: "waarom? ik ben single". Ik heb enkel op haar bolle 8 maanden zwangere buik gewezen: d�*�*rom!

Niet dat die beiden niet dolgelukkig zijn met hun kinderen, maar ik verschiet van hun totale desinteresse in voorbehoedsmiddeln.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 januari 2011 om 08:33.
circe is offline   Met citaat antwoorden