![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#281 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarnaast moet ik er u toch wel eventjes op wijzen dat u hier met veel poeha afwijzend reageert, maar zelfs eigenlijk niets aanbrengt. Ik lees slechts van uw hand dat gehandicapte kinderen voor ellende zorgen, en dat men ze bijgevolg maar uit de weg moet ruimen. Liefst dus nog in de moederschoot. |
|
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie zijn wij immers om deze mensen het leven niet te gunnen en hun uit te sluiten voor wat ook hen toekomt? Mij lijkt dat heel totalitair, en het doet me onmiddellijk denken aan wat de nazi's met gehandicapten deden. |
|
|
|
|
|
|
#283 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#284 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is veel meer aan de hand. |
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Minister-President
|
Wat ik hierbij vreemd vind is dat men in tegenstelling tot vroeger nu wel veilig vrijen promoot, meer seksuele educatie, e.d. initiatieven, maar dat de abortussen blijven stijgen en in groter aantal zijn dan vroeger.
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Prehistorische maatschappijen? Per definitie géén maatschappijen dus...?
|
|
|
|
#287 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#288 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ter jouw informatie, ik werk sedert jaar en dag met gehandicapten om hen een beetje een menswaardig bestaan te geven. Een taak waar ik overigens veel voldoening uithaal. Ik ben zo pas terug van mijn werk en nu dien ik dergelijke shit te lezen? Gewoonweg dégoutant. En omdat ik jouw prietpraat dat jij van iemand hebt gehoord - oh ja, je hebt ook nog eens een bezoekje gebracht aan een instelling Rot een eindje op, man.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 31 december 2010 om 19:14. |
|||
|
|
|
|
|
#289 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Leer lezen. Bij JvdB is het om zijn flaters te verbergen, bij jou is het omdat jij nu eenmaal niet van de slimste bent.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 31 december 2010 om 19:15. |
|
|
|
|
|
|
#290 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ken jij er veel soms?
|
|
|
|
|
#291 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#292 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#293 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vraag is ook in hoeverre we echt de kinderwens van iedereen koste wat het kost moeten invullen.
|
|
|
|
#294 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sterker nog ..... wie zich stelt als draagmoeder onder die termen weet ook vooraf waaraan. Iemand die dan ronduit tegen abortus zou zijn in zulke gevallen slaat dan wel een nogal bedenkelijk figuur. Want ófwel is alles okay bevonden en moet ze die kleine afstaan ófwel is het niet het okay bevonden en zou bereid zijn zich over een gehandicapt kind te ontfermen. |
|
|
|
|
|
|
#295 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enerzijds zeg je dat héél die ethiek maar te nemen valt vanuit wat een kleine elite ons 'opgelegd' zou hebben.... anderzijds verzét je je tegen de nieuwe 'elite' ? En zolang die elite maar conservatief genoeg omgaat met die veranderingen te introduceren _ ze moeten zich immers baseren op wat de vorige elite-generatie concludeerde_ kan het nog nét door de beugel ? D'r is woord voor dat soort houding hé, xrc Conservatisme (omwille van het conservatisme) En dat lijkt me net zo dwaas als vernieuwing om vernieuwing |
|
|
|
|
|
|
#296 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Bovendien... schijn je weer eens niet te beseffen dat als je dan toch vast pint aan dat idee en we er in principe niet veel over kunnen zeggen dat het ook averechts geldt... tenzij je het zekere voor het onzekere zou gaan nemen.... maar dan is er ook van grens dat extrapolatie weerhoudt. |
||
|
|
|
|
|
#297 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#298 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volgens xrc , de 'ethiek' dus als een samenraapsel doorheen de eeuwen tot net dat ogenblik wanneer die elite geconfronteerd werd met enige tegenstrijdigheden. Daar waar Kant nog ongebreideld kon fantaseren in een eerder dogmatisch kader, hield een Hegel zich toch een beetje in 't toom ... 't moest ook nog rijmen met wat men er wetenschappelijk over kon zeggen. |
|
|
|
|
|
|
#299 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat: