Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe
Wat snap je nu niet? Vlamingen gaan niet op vakantie naar Spanje maar ze emigreren naar daar of gaan we weer een potje liegen en ontkennen?
Ik vecht niet, val niemand lastig en overval niemand. Of denk je dat dat in de genen zit?
Wie is jullie? Ik kan alleen in mijn naam spreken en kan alleen maar spreken over zaken die mij opvallen of waar ik kennis over heb.
Ik werk, ik studeer, spreek uw taal, meng me binnen de maatschappij, profiteer niet van een ander, kom goed overeen met blanken. Sterker nog, op dit moment logeert een Vlaamse goede vriendin bij mij. Komop, zo haatdragend zijn we niet hoor. Wat wilt ge nog meer? Wie dat geen integratie noemt krijgt een dikke middenvinger van mij 
|
Ga je Vlamingen die op pensioen zijn, financieel voor zichzelf kunnen zorgen en die naar een ander land trekken vergelijken met lieden zonder een rooie duit die zich hier komen installeren en ook denken "dat ze hier op pensioen of vakantie" zijn, nooit hier gewerkt hebben en moeten onderhouden worden door onze gemeenschap?
Heel goed van jou dat jij persoonlijk de mensen niet overvalt, steelt, inbreekt enz Zou er nog maar aan ontbreken dat ze ALLEMAAL van de andere soort zijn! Maar dat verandert niets aan het probleem dat zoveel anderen wel onder bovenstaande categorie van profiteurs en crimineeltjes vallen.
Ik heb destijds ook een Marokkaanse dame als collega gehad waarvoor ik alle mogelijke respect en waardering voor had! Wat niet belet dat ik fulmineer tegen de zoveel anderen die zich als gespuis gedragen. Je mag gerust je middenvinger opsteken tegen mensen die jou onfatsoenlijk behandelen maar niet omdat ze de rest van het zootje de naam geven die ze verdienen.
Wanneer we spreken over "integratie" denken we toch niet enkel en alleen aan jouw persoontje maar aan de groep. Indien je hier dikwijls zaken leest die je niet plezieren heb je dat aan de groep te danken, niet aan jezelf of aan "ons".