![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Boeiend artikel maar wat ik me echter wel afvraag is wat men bedoelt met Belgen. Wat als ik morgen een crimineel feit pleeg, behoor ik dan tot de criminele Belgengroep of de Marokkanengroep?
Nou ja, al bij al vind ik het best wel gezellig, hoe meer culturen, hoe aangenamer.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
In Nederland wordt de Etnische afkomst van een misdadiger wel bijgehouden. Hier schreeuwt met al racisme bij de gedachte Citaat:
![]() Lekker samenhokken, waarom zou men integreren? Laatst gewijzigd door Caligula : 3 januari 2011 om 21:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ja, integratie is een plicht. En ik vind de meerderheid nochtans heel goed geïntegreerd, maar dat zul jij wel ontkennen.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
De deviezen zijn hun al lang voorgegaan. Dat is slechts één van de vele redenen. Juridisch "Belg" , moreel "Maroc" Citaat:
Overvallen, spuwen, vrouwen lastig vallen, inbraken, diefstallen , ... Citaat:
Vergeet ook niet dat we ondertussen aan de 4de gen zitten en een bruid importeren helt integratie geen bal vooruit. Integendeel. Laatst gewijzigd door Caligula : 3 januari 2011 om 21:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||
|
![]() Citaat:
Ik verloochen mijn afkomst niet. Citaat:
Ik woon ook tussen de blanken. Maar vluchten, dat nooit. Wie van mij niet moet hebben, bolt het zelf maar af. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Daar ga ik gedeeltelijk mee akkoord. Wie naar hier komt dient verplicht de taal te leren (liefst in het land van herkomst) zodat deze persoon direct aan de slag kan.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je een diploma en werk dan ben je Belg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef daar eens een bewijs, bron, link, citaatje van!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
![]() Citaat:
![]() De Marokkaanse criminelen die ik heb gekend waren meestal werkloze, diplomaloze nietsnutten. Vreemd, dat er dan meer Belgen in de bak zitten dan Marokkanen.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie het verband met Spanje of Fr niet. Een vakantiebestemming vergelijken met een jaarlijkse terugtocht naar het moederland? Zelfs de namen van de spruiten worden gecontroleerd door hen. ![]() Citaat:
kortom wij hebben een leven. [/quote] Ik lees nog steeds niet hoe "julle" "zeer goed geïntegreerd zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de 'afkomst van de gevangenis'klanten' mogen geen rapporten, cijfers e.d.m. opgesteld worden in tolerant BelZiek, dat heet 'rassiesme', 2paspoortigen worden nu eenmaal óók bij de 'Belgen' gerekend, we weten allemaal wel beter.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door Akira : 4 januari 2011 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik werk, ik studeer, spreek uw taal, meng me binnen de maatschappij, profiteer niet van een ander, kom goed overeen met blanken. Sterker nog, op dit moment logeert een Vlaamse goede vriendin bij mij. Komop, zo haatdragend zijn we niet hoor. Wat wilt ge nog meer? Wie dat geen integratie noemt krijgt een dikke middenvinger van mij ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Nope, geen dubbele nationaliteit als ik me niet vergis.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Wie is jullie? Ik kan alleen in mijn naam spreken en kan alleen maar spreken over zaken die mij opvallen of waar ik kennis over heb. Citaat:
Laatst gewijzigd door Caligula : 3 januari 2011 om 22:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degenen die 't niet (willen) zien klampen zich nog vast aan 'n strohalm en schoppen wild om zich heen om dat deficit niet hoeven aanschouwen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 3 januari 2011 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel van de jobs zouden niet bestaan zonder de stroom van illegalen en ander gespuis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja juist, die hele industrie er omheen had ik vergeten te vermelden, inderdaad!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hier? Laatst gewijzigd door Caligula : 3 januari 2011 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |