Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2011, 21:55   #11
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Hierbij doe ik graag mijn voorstel om de naam van de rubriek "Maatschappij en Samenleving" te wijzigen.
Het is een onmiskenbaar feit dat er in West-Europees beleid "MultiCul" een serieuze vooruitgang heeft genomen. Bepaalde (invloedrijke) politici hebben het publiek "bekend gemaakt" dat MultiCul mislukt is. Maar het is eigenlijk nog een onmiskenbaar feit dat ze de MultiKwestie daarmee op het veld van de debatten hebben omhoog getrokken. De Europese gemeenschap is nu echt daarover effectief aan het debatteren. De website politics.be is een plaats waar mensen hun meningen vertellen. Op dit ogenblijk doen ze het ook natuurlijk, maar de vraag is of ze daaromtrent onder de juiste rubriek discuteren. Ik vind het correct om MultiCul kwestie aan te koppelen aan de rubriek "Maatschappij en Samenleving" omdat het over Multiculturele Samenleving gaat en de bovenvermelde rubriek hernoemen als "Maatschappij en Multiculturele Samenleving" of "Maatschappij, Samenleving en Multiculturele Samenleving".
Niemand belet je om over multiculturaliteit te discussiëren binnen het subforum maatschappij en samenleving. Dit kan zelfs enkel worden aangemoedigd.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden