Los bericht bekijken
Oud 12 maart 2011, 11:40   #1282
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
De mate waarin COCHINILLO en Eigenzinnig zich verheugen over het lot van een vrouw die ze niet kennen in een winkel waar ze nooit winkelen in een stad waar ze zelden of nooit komen, is een vorm van Schadenfreude en dat is walgelijk.

Hun aanvaardbare kritiek op sommige uitwassen, interpretaties en praktijken van de islam verwordt tot een haat tegen mensen die daar niets mee te maken hebben. Ook dat is walgelijk.

De stijl die ze hanteren doet me erg denken aan PollyCorrect, een gebannen forumlid en één van de walgelijkste figuren die ik hier ben tegengekomen.
Ik zal uw groetjes aan Polly doorgeven! Ik heb de eer gehad om met deze uiterst minzame, klassevolle en intelligente dame verschillende keren te mogen optrekken!

Verder vind ik het vooral grappig dat U zich als koene kruisridder (oops) op het witte paard gaat opwerpen ter bescherming van deze twee jonkvrouwen die nochtans beiden beweren dat ze volledig bij hun volle verstand zijn, en uit eigen vrije wil deze mediagenieke PR campagne voor hun ideologische overtuiging voeren.

Waarom zou ik die twee treeskes "haten"? ik vind ze gewoonweg ontzettend DOM en achterlijk (wat ook blijkt uit de werkweigering van Joyce van de Hema, en de meest ridicule ontsnappingshulp van Lesley van het gevang die de bons kreeg zodra haar amour terug gepakt was!). Pathetic is het woord!
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden