![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1261 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar om on topic te blijven, zou iemand zonder hoofddoek mogen werken in een winkel van diepgelovigen? En indien dit niet zo zou zijn, geeft u hen dan gelijk en vind u dat die persoon dit via media mag aanklagen als discriminatie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1263 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goeie vraag (en dat meen ik).
![]() |
![]() |
#1264 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1265 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
'Moslims' in dient hebben is goed.....vooral voor de concurrentie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1266 |
Banneling
|
![]() Hema heeft uit haar fouten geleerd ..lees gezien dat religiefundi's onbetrouwbaar en veeleisend personeel zijn..
Vanaf nu zal er geen enkel hoofddoekje of ander symbool van ideologie nog toegelaten worden op de werkvloer bij Hema...bron : HBVL de gedrukte versie Ongetwijfeld gaan alle andere werkgevers nu hun arbeidsreglement nog eens extra verduidelijken.. Religie en andere idioterieên op de wekvloer zijn een GUNST en er valt dus NIKSKE te eisen alleen uw dankbaarheid mag je tonen bij zo'n multicul goodwill Dank u wel joyce alias lemia... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 12 maart 2011 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar inderdaad, zoals je had voorspeld: heel het verhaaltje met Joyceke is nu een teken voor �*lle bedrijven dat ze zo snel mogelijk hun arbeidscontracten aanpassen. Met extra dank aan Milquet (non non pas moi?) en Yussef! z�*lig. Ik vermoed dat Joyce/Lemia een vriendinneke is van Lesley D. van "ik bevrijd mijne marokkaanse crimineel" - komt ook uit Hoboken. Ons Lesleyke van het gevang ![]() en ons Joyceke van den Hema: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1268 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Gewoon walgelijk! Laatst gewijzigd door filosoof : 12 maart 2011 om 10:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Alleen een raszuivere dhimmie kan niet verkroppen dat de seculiere wet gewoon is toegepast en de religiefundi's hun zin niet krijgen.. Of dacht u dat Hema Belgie vol zit met VB adapten..nee kameraad die hebben zoals ieder NORMAAL bedrijf hun conclusies getrokken uit dit ondankbaar mens dat hun imago bewust en volledig onterecht heeft zitten beschadigen en in een uitgestoken hand heeft gebeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1270 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1271 |
Banneling
|
![]() dat de baas beslist over de dresscode en niet jesuke of mo
En als Hema met haar multiculturele hollandse tolerantie haar conclusies trekt moet ge niet vragen hoezeer dat mens hun geschoffeerd heeft.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 12 maart 2011 om 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1272 |
Banneling
|
![]() welke wetten buiten seculiere wetten hebben we hier? Ben jij al aan de sharia toe dan?
Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 12 maart 2011 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1273 |
|
![]() Ah, dus Hema heeft de dresscode ook aangepast in "Holland"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1274 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus stop maar van uw frustraties neer te pennen in vragen waar je het antwoord al van kent.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 12 maart 2011 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1276 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1277 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1278 |
|
![]() Doe maar een beetje normaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1279 |
Banneling
|
![]() Jij vroeg je toch af over welke "seculiere wetten" het ging? Hebben we nog andere wetten dan seculiere wetten in dit land? Daarop sloeg mijn verwijzing naar "sharia"... soms maak ik te grote gedachtensprongen voor sommigen. mijn fout.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1280 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Aanvaardbare kritiek op sommige uitwassen, interpretaties en praktijken van de islam verwordt tot een haat tegen mensen die daar niets mee te maken hebben. Ook dat is walgelijk. De stijl die ze hanteren doet me erg denken aan PollyCorrect, een gebannen forumlid en één van de walgelijkste figuren die ik hier ben tegengekomen.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 12 maart 2011 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |