Los bericht bekijken
Oud 6 april 2011, 10:41   #151
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
idd, onderhandelen, niet op voorhand "non" zeggen, daar zijn we het dan toch over eens?
Vanzelfsprekend... ik ben geen idioot.
Citaat:
ik heb noch Milquet noch Di Rupo al 1 keer een nota zien schrijven waarin ze aangeven tot waar ze willen gaan.
Zoals De Wever? Dat zou nogal lachen zijn "tot hier en niet verder" en dan "tot hier en niet verder" maar beide notas stemmen helemaal niet overeen... Je ziet hoe ver je komt met die notas.
Citaat:
ik heb ze wel al 2 nota's van Nederlandstaligen zien afbreken, de 1 al iets subtieler en de andere iets bruter, maar het resultaat was wel hetzelfde: non over de ganse lijn.
Gek ik heb ze één zien afbreken (wat achteraf ook logisch bleek) en één aanvaarden. Je ziet jij en ik... andere media.

Misschien nog eens naar het origineel kijken: http://www.deredactie.be/permalink/1.997054
Waar hoor jij hem zeggen dat hij niet zal meedoen aan besparingen?
Eens luisteren na 4:30 wat is jouw probleem met zijn uitleg?

Citaat:
als je niet gaat bepalen dat ook de regio's mee de schuld en de besparingen moeten meebetalen, door bv maar voor 90% van de middelen per bevoegdheid over te laten komen, dan kan je alleen nog maar besparen door de sociale zekerheid af te breken.
De sociale zekerheid zal zeker een stuk moeten besparen. Men zou op dat vlak terug het opvullen van sociale zekerheidsputten met balastingsgeld kunnen staken (sociale zekerheiduitgaven= sociale zekerheidsinkomsten punt!). Maar soit... uiteraard moet bespaard worden op de middelen die men geeft aan de gewesten en gemeenschappen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline