Los bericht bekijken
Oud 19 mei 2011, 15:59   #5
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Dat het veel meer "vluchtelingen" waren dan wat tot nu toe officiëel toegegeven werd, was de meeste mensen al wel duidelijk, neem ik aan. Maar dat het er zo schrikbarend veel zouden zijn, had ik niet gedacht.

Ik begin langzaamaan een vooropgezet plan te bevroeden met o.a. de intentie bewust enorme migrantenstromen richting Europa, richting EU te genereren.

Immers, het was Frankrijk dat het initiatief nam om zogenaamd de onmenselijk wrede dictator Ghadaffi te verjagen, en daarvoor aanvankelijk de EU wilde gebruiken, maar dat uiteindelijk uitmondde in de huidige NAVO-interventie. Datzelfde Frankrijk dat nog altijd de EU als een extensie van zichzelf ziet, datzelfde Frankrijk dat nooit zijn geopolitieke en neokoloniale ambities in Noord-Afrika heeft opgegeven noch ontkend, en bovenal datzelfde Frankrijk dat destijds mede de drijvende kracht achter de Resoluties van Straatsburg van 7 juni 1975 was, ook wel bekend als de "olie voor immigratie"-verdragen met de Arabische wereld.

Anders gezegd, dat de EU bij monde van Frankrijk hier het mes aan twee kanten probeert te laten snijden, en naast het veiligstellen van de Libische olievoorraden (want het gaat echt niet om die nare man Ghadaffi natuurlijk), de creatie van een Europees-Arabische ruimte, zoals vastgelegd in die eerder al genoemde Resoluties van Straatsburg, tracht te bespoedigen door d.m.v. van burgeroorlog en chaos in Noord-Afrika te stimuleren of te verergeren, enorme migrantenstromen naar Europa op gang te brengen, zeker nu in Europa zelf de stem van het volk om de grenzen juist te sluiten steeds vaker en steeds luider te horen is.

Kortom dat de bevolkingen van de EU-landen tegen hun wil en wederom op niet-democratische wijze met gigantische aantallen niet-compatibele paupers opgescheept gaan worden. Met dank aan de hoge pieten in Brussel en Straatsburg.

Ik hoop dat ik het mis heb en er finaal naast zit, maar ik vrees evenwel dat het iets in deze richting zal zijn, want voorlopig duidt niets erop dat de EU ook maar enigzins van plan is iets tegen die "vluchtelingen"-stromen, of beter gezegd migrantenstromen, te ondernemen. Integendeel, in Brussel keek men, en zag dat het "goed" was.
Ik vrees dat het nog veel erger gaat worden. Uiteindelijk doet de linkse kerk al 66 jaar aan hersenspoeling. Ze maken alle mensen wijs dat we in één groot sprookjesbos leven. We zijn allemaal sprookjesfiguren die van het één naar het andere sprookjesverhaal tuimelen. We moeten wel oppassen voor de boze VB wolven, die slechte dingen verkondigen. Vreemdelingen/asielzoekers die naar ons land komen krijgen daardoor direct een extreem linkse rode loper. Ze kunnen niets verkeerd doen en we moeten iedereen toelaten zonder morren. Onze waarden en normen zijn niet belangrijk. Vreemde/andere normen en waarden zijn belangrijker. Ons sprookjesbos is ook oneindig groot, er is ruimte voor gans de wereld. We kunnen zonder problemen alle sprookjesfiguren voeden, onze schatkist is rijkelijk gevuld. We hebben namelijk een hoop Vlaamse kaboutertje die vanaf de geboorte keihard werken. Ze geven zonder morren meer dan de helft van hun loon af aan de Koninklijke schatkist en de rode prinsen van het land smijten dat geld met alle plezier buiten. Ondertussen beloven ze de Vlaamse kabouters dat ze later voor hun gaan zorgen. Ze moeten zich geen zorgen maken.

Stilaan verbrokkelt het sprookjesbos. De schatkist is leeg, veel vreemdelingen kiezen ook bv. hun eigen islamitisch sprookjesbosje met hun eigen regels. Blijkbaar zijn er ook wolven onder de vreemdelingen, veel extremer dan de onze. Dankzij de extreem linkse rode loper kunnen die vreemde wolven zonder problemen hun gang gaan.

Een groot deel van het geld is ook “geïnvesteerd” in “nieuwe” en “verrijkende” sprookjesfiguren. Het rendement van die investering is bedroevend laag. De nieuwe sprookjesfiguren snappen er niets van - volgens de rode prinsen is dit het paradijs - werken en studeren hoort toch niet bij een paradijs? Trouwens onze eigen baardprinsen beschouwen dit paradijs als duivels en tijdelijk. Waarom zouden we dan moeite doen? Het echte paradijs komt na de dood!

Onze schatkist is niet alleen leeg maar we moeten eerst nog een volle schatkist terugbetalen voor we hem terug kunnen vullen. De Vlaamse kabouters met hun kapotte rug beginnen stilaan te morren. De rode prinsen zien de donkere wolken aankomen. Maar ze zijn slachtoffer van hun eigen hersenspoeling. Na zoveel jaren demoniseren van de VB wolven kunnen we ze toch moeilijk gelijk geven. We kunnen toch moeilijk maatregelen van het VB, die we zelf zo hard afgebroken hebben gaan toepassen. Hoe moeten we dit verkopen aan de sprookjesfiguren? Paniek alom, haastig wordt gezocht naar een manier om deze koerswijziging te verkopen. Maar is er wel een manier om het te verantwoorden? En hoe zit het met de gehersenspoelde sprookjesfiguren die onze zever al jaren zonder morren slikken. Ondertussen blijven de poorten van het sprookjesbos wijd openstaan, om uiteindelijk te veranderen in het chaosbos.

Laatst gewijzigd door bf62 : 19 mei 2011 om 16:01.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden