Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2011, 17:51   #158
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Vanzelfsprekend, doe daar eens 'n voorbeeld van, maar...dit is Internet Rudy, hoe kan 'n virtueel personage jou in de grond boren, jouw virtuele personage misschien wel, maar vereenzelvig jij je zo erg met die nick & avatar?
Ik mag toch aannemen dat je veel meer bent dan enkel dat?
Die voorbeelden laat ik vooral aan je verbeelding over. Misschien een voorbeeld uit het leven gegrepen. Een vrouw kan je uitschelden voor kutwijf. Dit is een persoonlijke aanval, opvallend, en die weinig getuigt van ... beschaving. Ik zou haar ook subtiel en beleefd kunnen vragen of iets mis is met de hormonenspiegel. Stel dat die vrouw toevallig in de menopauze zit, dan heb je wel prijs. Welke aanval komt nu het hardst aan ? Ik denk de laatste, hoewel het gaat om een vraag.
Naar mannen toe bestaan er zeker genoeg voorbeelden naar analogie.

Die virtuele avatar. Wat mij betreft is het zeer eenvoudig. Er is een aarde, een wereld, en die is op de koop toe blauw. Die symboliek is nogal actueel. Die avatar gebruik ik al jaren, ook van voor mijn registratie op dit politiek forum. Mijn nick is mijn voornaam. Eenvoudiger kan het niet. En het onderschrift, daar sta ik al jaren achter. Als iemand mij verwijt voor klootliberaal, dan beschouw ik dit eerder als complement. Als ik iemand aanspreek met vuile rooie of communist wordt dit minder in dank afgenomen. Soit.

Wat is het verschil tussen iemand appreciëren als kontneuker en zeggen dat je een "geaardheid" respecteert ? Dit laatste doet mij steeds aan electriciteit en aarding denken.

Zeg SDX. Waarom ruil je die knappe blondinne in voor een gevaarlijke strijdbijl ?

Laatst gewijzigd door Rudy : 27 mei 2011 om 17:51.
Rudy is offline