![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog 1 die huilie huilie komt doen!
Langetenenmensen... ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
M.a.w. wanneer men blok staat. |
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
temeer dat het op een forum als dit de vooropgestelde bedoeling is een discussie aan te gaan en die te blijven onderhouden, wat in de werkelijkheid lang niet altijd het geval is hier is dus meer respect te mobiliseren ipv minder |
|
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijke aanvallen zoals schelden bvb., ècht plat schelden, zegt overigens meer over de persoon die dat taalgebruik bezigt dan over de persoon aan wie 't gericht is en...we zijn tenslotte allemaal maar mensen, niet onfeilbaar! Soms helpt 't om 'n beetje te relativeren, indien dat niet helpt is er nog steeds 'n 'uit'-knopje. Bovendien is er ook nog dat rode driehoekje...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 mei 2011 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zegt over die persoon dat hij geen bal meer kan raken, en dan maar de persoon probeert te raken. Ook voor die persoon is er een "uit-knopje". |
|
![]() |
![]() |
#149 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die hadden we niet zien aankomen en ook nog niet zien voorbij komen. Citaat:
Voor jou is de waarheid schrijven reeds 'n 'belediging', ik weet dat wel, arm zieltje toch, kom hier da'k je 'n dikke knuf geef, je hebt er blijkbaar behoefte aan...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() moderatie bewijst dikwijls zijn goede smaak door creatieve hoogliteraire vernederaars zoals ik te bestraffen en de vulgaire schelders te laten lopen
ze zijn daar ook niet achterlijk hé, er zitten daar gestudeerde hermeneuten tussen |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mag toch aannemen dat je veel meer bent dan enkel dat?
|
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach eno...
![]() |
![]() |
#154 | |||
Banneling
|
![]() Bijvoorbeeld
"Stond de wiet goedkoop, deze week?" "Dan zal haar avatar een soort linkse sheriffster voorstellen ?" "Circe, ken jij het verschil tussen God de vader en arti? Wel God de vader weet alles, maar arti weet verdomme alles beter." http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4107 Een persoonlijke aanval richt zich op de persoon, i.p.v. op de mening, de argumentatie. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Sta je blok? |
|||
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hèb jij al ooit gelachen in je leven? (Oew, ik sta blok nu en heb persoonlijk ge-aanval-d, is da met d of t eigenlijk?) tsjongejonge...wat 'n geneut om 10 X niks. ![]() PS; Dacht jij nu ècht dat je mij iets moest uitleggen, maar vrouwtje toch... Ohja, nog 1 ding; over discussie 'verkakken' gesproken, spreek je vriendjes daar maar eens over aan en neem zèlf ook 't goede voorbeeld dat je predikt.
|
![]() |
![]() |
#156 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou je willen vragen om te stoppen met dergelijke voorzetten te geven.
|
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar mannen toe bestaan er zeker genoeg voorbeelden naar analogie. Die virtuele avatar. Wat mij betreft is het zeer eenvoudig. Er is een aarde, een wereld, en die is op de koop toe blauw. Die symboliek is nogal actueel. Die avatar gebruik ik al jaren, ook van voor mijn registratie op dit politiek forum. Mijn nick is mijn voornaam. Eenvoudiger kan het niet. En het onderschrift, daar sta ik al jaren achter. Als iemand mij verwijt voor klootliberaal, dan beschouw ik dit eerder als complement. Als ik iemand aanspreek met vuile rooie of communist wordt dit minder in dank afgenomen. Soit. Wat is het verschil tussen iemand appreciëren als kontneuker en zeggen dat je een "geaardheid" respecteert ? Dit laatste doet mij steeds aan electriciteit en aarding denken. Zeg SDX. Waarom ruil je die knappe blondinne in voor een gevaarlijke strijdbijl ? Laatst gewijzigd door Rudy : 27 mei 2011 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() geef de rode driehoekjes toch vrij en laat de forummers doorlopend stemmen
welwel weer een suggestie maar ik ga er geen draad voor openen |
![]() |
![]() |
#160 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was eigenlijk meer 'n retorische vraag Rudy, ik weet best dat er mensen zijn die denken dat ze anderen in de grond kunnen stampen zònder ook maar 1 enkel scheldwoord te gebruiken.
Mijn bedoeling was meer zoiets van; je laat jezelf enkel maar 'beledigen' in hoeverre je dat zelf wil, iemand die niet al te sterk in z'n schoenen staat zal zich allicht veel sneller 'beledigd' voelen dan 'n sterke persoonlijkheid. Dat betekent niet dat ik voorstander zou zijn van er maar op los schelden, mekaar de huid vol schelden, wat 'n mooie samenleving zou dat zijn, en ... dat gebeurt ook niet bij mijn weten. Maar, zoals ik reeds eerder zei, de ene voelt zich al wat sneller beledigd dan 'n ander. Citaat:
D�*t is dus precies wat ik schreef, schelden zegt meer over de schelder dan de uitgescholdene (is dat 'n correct Nl's woord, nee eh, maar je begrijpt wel wat ik bedoel, toch? Citaat:
Ik zie nog steeds niet hoe iemand zich beledigd kan voelen door 'n aanval op die nick/naam, avatar & onderschrift, daar jouw persoonlijkheid veel meer is dan enkel d�*t. Citaat:
Bovendien is er nog steeds de rode driehoek om 'persoonlijke aanvallen' te melden. (op dit forum dus) In 't èchte leven negeer je iemand die enkel maar scheldend rondloopt, ik ken zo niemand of 't zou 'n Touretter (coprolalie) moeten zijn en die kan d'r zelf niks aan doen. ![]() Nee serieus, soms moet 'n mens wat kunnen relativeren vind ik, ook met jezelf kunnen lachen, en indien je ècht nergens tegen kan gebruik dan die 'uit'knop ofwel 't rode driehoekje. Er zijn veel ergere dingen in 't leven dan wat woorden op 'n scherm, 'n scherm dat je per slot van rekening zèlf hebt aangezet en ook zèlf kan uitzetten. Ik weet niet of je me begrijpt, of ik 't goed uitgelegd krijg...
|||
![]() |