Discussie: Het nut van nva???
Los bericht bekijken
Oud 7 juni 2011, 21:46   #51
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Waarom gun je buitenlandse ondernemingen de kans 'om de Vlaamse werknemer uit te buiten'? Waarom mag dat geld niet verdiend worden door Vlamingen die risco's nemen een bedrijf op te starten en te runnen? Bij een bedrijf van Vlaamse ondernemers met Vlaamse werknemers blijft alles in Vlaanderen. Of heb je liever dat buitenlanders met de verdiensten van de arbeid van de gewone Vlaming gaan lopen? Of moet ik je als linkse rakker gaan verdenken van een typisch bekrompen mentaliteit die hier te lande soms nog wel eens de kop opsteekt. Zo van: de buur uit mijn buurt verkoopt in een kraampje langs de straat aardbeien, maar ik ga ze lekker in de supermarkt kopen, ook al kosten ze dar meer opdat hij minder zou verdienen vandaag?
Zeker gun ik de vlaamse bazen alles maar ook alles maar niet als ze me voor een honger loon wil laten werken en aan mijn index komt.ik moet minder gaan verdienen dus ga ik aldi cola drinken ipv coco cola. gaat de baas dat ook doen??? zo ja ok ben ik voor de baas.zo nee dan mag hij van mij naar china gaan en zijn producten maar daar verkopen.
groetjes
Red beret is offline