Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Een notoire Gentse Franskiljon die een Vlaamsnationale partij beoordeelt is 'in zekere mate' subjectief, daar heb je mogelijk gelijk in.
De eerste en de tweede keer heeft het regime tegenslag gehad. En toen was de PS ook nog niet op Justitie.
Alle rechters en ook de hoge raad voor Justitie zijn partijbenoemden, dus van alle concurerende partijen, maar nooit van het VB. Het Belgisch regime heeft schrik van het VB en is tot ALLES in staat uit zelfbehoud.
Jij vindt dat onzin, ik niet.
|
ik vind dat geen onzin, het klintk zelfs logisch, maar dat is jusit het gevaar. Ik zie liever zwart op wit bewijzen dan maar wat insinuaties �* la "de PS zit erachter" en "geen toeval dat het in Gent was, de stad van verhofstadt", goedkope slogans die het Blok maar al te graag gebruikt om zich maximaal in hun geliefde slachtofferrol te rollen...
|
Ik zie ook liever zwart op wit bewijzen, maar je zult ook wel inzien dat dit zo goed als onmogelijk is.
Het enige wat mogelijk is: logische veronderstellingen.
De grootste partij van het land is een separstistische partij het VB, de meerderheid van de Vlaamse ondernemers wil het VB in de regering (DS en Trends), alle Vlaamse partijen gaan in de richting van
meer autonomie voor Vlaanderen. Maar het regime heeft nog zeer veel hefbomen in de hand en zal die dus ook gebruiken.