Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M
Dat klopt eigenlijk niet. Daar waren zowat alle terrorisme-experts die ik gisteren in de internationale media de revue zag passeren het over eens. De keuze van het doelwit bijv. was vrij atypisch. Ook waren er verschillende Amerikaanse experts die gisteren al een verband legden met aanslag op de Federal building in Oklahoma (evenmin moslims, maar staatsburgers die op een of andere manier extreem misnoegd waren over het gevoerde beleid). Als je mijn posts gelezen zou hebben, dan zou je gezien hebben dat ik het in mijn antwoord op Macchiavelli wel degelijk gehad heb over recuperatie. Des mensen en iets waar alle politieke strekkingen zich schuldig aan maken.
|
Zoals ik reeds eerder schreef had ik enkel de eerste nieuwberichten over de aanslag gehoord en dacht .. het is weer van datte . (een terechte logische gedachte) en voor de rest het niet meer gevolgd tot ik vanmorgen in het nieuws op de radio de ware dader achter de aanslag vernam.
Citaat:
De naam Wilders heb ik eigenlijk voor het eerst zien opduiken in de media, net zoals de videospelletjes. Kijk, er wordt nu al veel moeite gedaan door sommigen om hier toch vooral geen ideologische aanslag van te maken. Maar de realiteit is dat zowat elke aanslag die gepleegd wordt tegen een overheidsgebouw en tegen een activiteit van een politieke partij bijna per definitie ideologisch is. Veel meer wil ik daarover nu nog niet kwijt, want het onderzoek loopt nog volop. We zullen zien.
|
Inderdaad. Bleek dat hij het op de mooiste meisjes had gemunt. Ideologisch of geschift ? Indien ideologisch ben ik benieuwd welke ideologie dat dan wel is.