Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Bent U plots "linkgevoelig" geworden. Mare, had ik het niet geschreven, had U dan wel of niet om een link gevraagd?
|
Je schreef "Artisjok zou....". Vind je het raar dat ik me dan aangesproken voel?
Citaat:
Hoe kan je nu een "mogelijke actie" een leugen noemen. "zou" is voorwaardelijke wijze. Niet een dwingend iets of een vaststelling.
Het is ook een paradox. En eentje die ik expres heb ingebouwd in mijn "vraagstelling". Gewoon het feit dat ik dit verwoord is genoeg voor U om het niet te doen.
|
Ik heb in de vorige post uitgelegd waarom ik het niet zou doen.
Citaat:
U noemt me een leugenaar. Dank U Artisjokje.
|
Je voelt jij aangesproken. Ik noemde nochtans niemand, ik sprak in het algemeen.
Citaat:
En dat gewoon omdat ik geen specifieke sympathieën heb voor gehersenspoelde , virtueel gelobotiseerde halfzombies.
|
Als iemand iets schrijft over een forumgebruiker en dat niet kan aantonen met citaten met link, kan je er van op aan dat het een leugen of op zijn minst een onwaarheid is.
Citaat:
Het is Uw standaard taktiek- als je dat zo zou kunnen noemen- om een topic te laten verwateren, te vervuilen of laten af te wijken omdat het niet in Uw kraam past.
|
Het is een tactiek als een ander om onwaarheden te detecteren.
Heb je er iets op tegen? Zo ja, wat?