Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo
Als jij een band schept met uw buren, zijn er dan verplichtingen aan verbonden?
Overlast kan je voorkomen door samen te werken met uw buren en zo samen deze overlast na te komen. Lees mijn vorige post, daar schreef ik meer over dit feit. Artisjok heeft eveneens een paar zeer juiste opmerkingen gemaakt.
|
Als mijn buren overlast veroorzaken omdat ik niet wil dat ze dagelijks langs de achterdeur komen koffiedrinken, dan vind ik het zeker niet noodzakelijk om aan die "band" te voldoen om zo de overlast te vermijden: dat is chantage en maffia/dhimmiepraktijken.
Een bedrijf is een onderneming. Als elke onderneming nu nog eens gaat verplicht worden om in alle onderdanigheid het schorremorrie uit de buurt aan te werven omdat ze anders het personeel lastigvallen en beroven, dan zijn we toch wel héél ver aan het afzakken naar middeleeuwse toestanden.
Overlast is géén standaardinstelling die je middels chantagemiddelen moet vermijden.
Overlast is NOOIT toegestaan.
Verkrachting is evenmin een standaardinstelling omdat je geen burka draagt. Of vind je ook dat iemand met een minirok "erom vraagt" en dus maar beter andere kleding draagt zodat ze geen "overlast" krijgt?