Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2011, 13:19   #142
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaveiger Bekijk bericht
U moet wat aandachtiger leren lezen. Nergens staat er dat het aanbieden van bouwgrond aan franstaligen fascistisch is, zoals er nergens staat dat alle Vlamingen fascisten zijn maar dat door sommige fascistische METHODES gebruikt worden.
U moet wat beter leren schrijven. Er staat letterlijk :
"Ik ga hier niet beweren dat Franstalige (Walen zijn sowieso franstalig) doetjes zijn maar van fascistische trekjes hebben ze wat te leren. Die privileges werden destijds grotendeels door de Vlamingen zelf aangeboden tw de tijd dat die randgemeenten nog boerendorpen waren en de lokale besturen bouwgronden aanboden in Franstalige kranten met Franstalige notariële aktes."

In de context van die zin is dus het aanbieden van die bouwgronden fascistisch. U gebruikt wel degelijk het woord niet ik.
En ik blijf erbij dat het gebruik van het woord totaal misplaatst is en getuigt van een verregaande poging tot manipulatie.
U bent niet meer of minder dan een onozele demagoog die met gebrek aan overtuigende argumenten dan maar weer de klassieke trukendoos opent. Dezelfde trukendoos van Maingain.
stuyckp is offline