Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2011, 18:28   #11608
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
U heeft helemaal niks bewezen. U heeft enkel beweringen gemaakt.
U heeft zelfs geen beweringen gemaakt, enkel een mening gegeven gebaseerd op een stropop.

Citaat:
Een hetero kan dat ook hoor, alfa-mannetjes zijn doorgaans helemaal niet homoseksueel.
Irrelevant.
Citaat:
Homoseksualiteit is nu eenmaal minder functioneel dan heterosekualiteit. Daar kan je niet van tussen. En dat is mijn bewering. Ik spreek mij daarbij niet uit over mensen.
Homoseksualiteit is onlosmakelijk verbonden met de persoon. Deze persoon kan, ondanks zijn geaardheid, met alle geslachten seks hebben. De geaardheid beperkt zijn/haar functionaliteit niet.

Citaat:
Nogmaals. In mijn stelling heb ik het nergens over "zijn" of over iemand die 'is". Doe dus niet voortdurend alsof dat wél zo zou zijn.

Ik heb het conform de titel van de thread, over vormen van seksualiteit. En ik stel daarbij onmiskenbaar vast dat de ene vorm meer versus minder functioneel is dan de andere.

Repliceer daar eens op ipv van naast de kwestie te praten.

Paulus.
U maakt alweer een woorspelletje. U kijkt enkel naar 1 aspect van de persoon, terwijl ik het volledige plaatje bekijk. Homoseksualiteit is slechts een aspect dat het volledige leven van een persoon beïnvloedt, inclusief de personen van het andere geslacht waarmee hij/zij zich kan en zal voortplanten.

Het is niet zwart-wit. Repliceer op het volledige verhaal, niet enkel op een detail. Het is U die naast de kwestie praat.
Effect is offline   Met citaat antwoorden