Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulevardi
Fijn voor jou. Maar ik ken ook autochtonen die gebruik, of zelfs misbruik maken van het systeem.
'ja , maar dit topic gaat over allochtonen, dus maak een apart over autochtonen die misbruik maken'
*zucht*
Eigenlijk mag er in dit topic dus niets anders gezegd worden en mag je énkel bashen op allochtonen, om ze nog wat extra in een negatief daglicht te brengen.
Terwijl er ook slechte praktijken gebeuren bij de autochtone bevolking. Dit topic brengt totaal geen realistisch beeld meer over de samenleving omdat er blijkbaar een censuur staat op bepaalde reacties die de realiteit willen staven.
|
Waarom fijn voor mij?

Ik vind aan de hele toestand niks fijn aan!
Inderdaad, het topic gaat over allochtonen, dat staat duidelijk in de titel. Maar de bedoeling is dat er gediscussieerd wordt, dus mag u altijd proberen te bewijzen dat de vele misdaden gepleegd door allochtonen en de vele misbruiken door allochtonen van ons systeem, geen reden zijn om iets tegen allochtonen te krijgen. Echt waar, ik stond vroeger heel open tegenover die mensen maar een paar onaangename ervaringen en de vele keren dat we met hen in het nieuws op negatieve wijze geconfronteerd worden, maken het erg moeilijk om die houding vol te houden.