![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9701 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
'ja , maar dit topic gaat over allochtonen, dus maak een apart over autochtonen die misbruik maken' *zucht* Eigenlijk mag er in dit topic dus niets anders gezegd worden en mag je énkel bashen op allochtonen, om ze nog wat extra in een negatief daglicht te brengen. Terwijl er ook slechte praktijken gebeuren bij de autochtone bevolking. Dit topic brengt totaal geen realistisch beeld meer over de samenleving omdat er blijkbaar een censuur staat op bepaalde reacties die de realiteit willen staven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9702 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat baten kaars en bril als men "on-topic" niet begrijpen wil....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9703 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe aub een topic over autochtonen open...eens kijken hoeveel feiten je bij mekaar krijgt. Dat is ook de reden waarom er nog niemand deze topic heft opgestart. Dus volgens jou heb je hier op dit forum maar 1 topic nodig waarin over alles mag gediscussieerd worden? Je hebt het over extra in negatief daglicht gestelt worden...dus deze feiten mogen niet bekentgemaakt worden? Kortom, verdoezeld? Zo niet...wat is dan wel goed?
Laatst gewijzigd door illwill : 5 september 2011 om 10:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9704 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar jaren terug heeft dat land wel met dezelfde problematiek te kampen gehad. Laatst gewijzigd door Bulevardi : 5 september 2011 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9705 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Inderdaad, het topic gaat over allochtonen, dat staat duidelijk in de titel. Maar de bedoeling is dat er gediscussieerd wordt, dus mag u altijd proberen te bewijzen dat de vele misdaden gepleegd door allochtonen en de vele misbruiken door allochtonen van ons systeem, geen reden zijn om iets tegen allochtonen te krijgen. Echt waar, ik stond vroeger heel open tegenover die mensen maar een paar onaangename ervaringen en de vele keren dat we met hen in het nieuws op negatieve wijze geconfronteerd worden, maken het erg moeilijk om die houding vol te houden.
![]() |
![]() |
#9706 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Neen... het zal wel meteen de schuld zijn van een allochtoon, en voornamelijk een moslim zeker? Een autochtoon kan het nooit zijn. Ik denk niet aan Dutroux. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9707 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
OCMW hulp is ideaal voor mensen die buiten hun wil om in de problemen geraakt zijn (faillissement, echtscheiding - vroeger was dat amper een probleem want men scheidde niet, nu lopen thuisblijvende vrouwen een groot risico wegens geen recht op dop - e.d.gevallen ). Het OCMW werd niet ingesteld als "beroepskeuze", noch als doelstelling. Wat gebeurt er nu met mensen die naar hier komen? Samen met het plannetje van de te volgen mensenhandelaars krijgt men het plannetje richting OCMW dienst. Dat is inderdaad niet de "schuld" van de allochtoon of asielzoeker. Als men mij vertelt dat ik zomaar in de VS binnenkan en daar het dubbele van mijn huidige pensioen ontvang, dan doe ik zelfs de moeite niet om een valies in te pakken. Ben IK dan in de fout? of het VS systeem dan ridicuul geworden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9708 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt trouwens hetzelfde probleem als Arti...wat je niet past om op te antwoorden laat je weg. Ik weet niet wie "de" allochtoon is,maar het is de schuld van de dader en niemand anders en als dit een allochtoon is...ja...als het een moslim is...ja. Waarom maak je er iets anders van. Wie zegt dat het NOOIT een autochtoon kan zijn? Wel hilarisch dat je opnieuw Dutroux bovenhaalt. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9709 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat de VS u een pensioen zal uitbetalen als je er nooit gewerkt hebt. In bepaalde landen krijg je pas een verblijfsvergunning wanneer je er een werkvergunning kan voorleggen. Zoals in Canada. Ben ik kamelenjockey, fijn, maar ik wil een job als loodgieter omdat ik hiervoor kan solliciteren in Canada? Goed, dan studeer ik daarvoor en solliciteer ik ![]() Men gaat niet zomaar even verhuizen naar Groenland op Ijsberen jagen bij de Eskimo's als men nog nooit is gaan jagen hé. Je moet je de vraag stellen: waarom wil een mens naar Canada verhuizen? - Enkel om te profiteren van het systeem, maakt niet uit welk land het is? Als het systeem het daar toelaat, kan die reden dus ook bestaan. - Of omdat men effectief in dat land geïnteresseerd is, er wil gaan wonen en werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9710 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Jullie blijkbaar... dat wordt hier absoluut in dit topic niet getolereerd.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9711 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het doet echt pijn hé dat uw geliefde allochtoontjes met kop en schouders de misdaadstatistieken aanvoeren. Alle mogelijkheden zijn goed om dat met de mantel der allachtonenliefde te bedekken. Brute pech makker. Ook als je uw ogen sluit verdwijnt de realiteit niet.
![]() |
#9712 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 september 2011 om 11:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9713 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ... al verschillende keren aangehaald en verduidelijkt, dank u.
Citaat:
Ik hoop dat je mijn punt nu wél hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9714 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom zou Cynara moeite doen als jij na +480 pagina's nog steeds niet begrepen hebt waar deze topic om draait?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9715 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Waarom bestaat dit topic dan nog als er geen dialoog mogelijk is... Enge mensen zijn jullie... in elke betekenis dan wel. Laatst gewijzigd door Bulevardi : 5 september 2011 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9716 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En we hebben genoeg zijsprongetjes gemaakt om andere invalshoeken te bekijken. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#9717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn waarschijnlijk ook veel meer feiten per week dan jij ooit aan tasjesdieven in een heel leven kan vinden. Maar dat is ook het leuke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9718 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#9719 | |