Los bericht bekijken
Oud 9 september 2011, 06:30   #9993
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulevardi Bekijk bericht
Inderdaad.
En ik denk niet dat de moderatoren hier aanwezig zijn of hier iets aan doen.

Ik snap het nut van dit topic niet, en waarom het ooit kan of zou mogen bestaan.
Onnodig een apart draadje maken waar men niets anders doet dan een welbepaalde bevolkingsgroep in een negatief daglicht stellen.
Dat is net als de negatieve propagandaspotjes die Hitler over de joden uitzond om de mensen te brainwashen alsof alle joden slecht waren, of om ze angstig te maken tegenover die bevolkingsgroep.

Als men geen inhoudelijke thema's over inburgering, integratie en vreemdelingenbeleid op een volwassen manier kan bespreken, dan zou ik deze forummers doorverwijzen naar StormFront.org waar ze thuishoren.

Dit forum hoeft voor mij niet langer als er gediscussieerd wordt zonder argumenten, of met argumenten waarvan de bron niet klopt of incorrecte data bevatten, door vragen te negeren, valselijke beschuldigingen, ... ik vind het toch wat onder de gordel.
Zolang dat niet op een normale manier kan, raad ik iedereen die het hier mee eens is aan om hier weg te blijven tot er een moderator effectief iets aan doet.
Uw woorden zijn niets waard zolang je zelf niet eens doet wat je hier zegt.

Je negeert vragen van anderen.
Beschuldigd iedereen van rascisme.
Verdraait woorden van anderen.
Legt constant woorden in de mond van anderen.
...

Dus je blijft hier weg vanaf nu?
illwill is offline   Met citaat antwoorden