Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim!
Moslims adoreren alleen Allah. God dus, wij maken daarin geen onderscheid tussen Jezus of Mohamed etc alaihim salaam het waren beide mannen geen bovenmenselijke wezens die we adoreren, er is geen kracht of macht dan die van God.
|
U liegt. Moslims maken weldegelijk een onderscheid. Mohammed was de grootste en de laatste profeet. Dat maakt hem gezaghebbender dan alle andere profeten.
Citaat:
En ja een huwelijk met een 9 jarig meisje zou pedofilie zijn in deze maatschappij. stilaan afgezaagd..., tijd dat de islamhaters iets nieuws uit de kast halen, vergeet niet dat er alleen islamitische historische bronnen zijn om uw val nu achterover stellingen mee te onderbouwen. Trouwen moslims en masse met 9 jarige meisjes? Ken je ene? neen ik niet en u dus hoogst waarschijnlijk ook niet, is er ergens een geval in een afgelegen dorpke in afghanistan of afrika, dat is dan niet onze maatschappij en samenlevingen verschillen en dat is niet alleen in islamitische milieu's vastgesteld val nu om zeg... Moest je de Bijbel oprecht bestuderen dan zou je wel meer praktijken van profeten vinden die wij respecteren die in deze maatschappij buiten de gangbare normen vallen, maar in de maatschappij zijn er geen problemen genoeg blijkbaar dus maakt me ze wel door er andere maatschappijen bij te betrekken zoals het dorpje afkrigudurinukaznadus op het hoogplateau van kapot geschoten midden aghanistan, dat als referentie moet dienen om dat islamhaat discour te voeden. ik vind dat vrij zielig maar ja ik ben maar een moslim dus wat weet ik van normen en waarden
|
Ik lees veel bla bla, maar geen afkeuring van wat Mohammed heeft gedaan. Een meisje van 9 jaar oud ten huwelijk nemen.
Dat heeft nu eenmaal een naam zoiets. En die naam heb ik niet uitgevonden.
Paulus.