Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
U MANIPULEERT EN ALWEER!
|
Het is niet beleefd om te roepen.
Citaat:
Mijn voorbeeld geeft helemaal niet aan wat u beweert, u haalt bewust zaken uit verband en blijft daarin volhouden, keer op keer...
|
Jouw voorbeeld geeft wel weer dat jij allerlei factoren wil onderzoeken die je niet geregistreerd hebt. Ik heb al die factoren onderlijnd.
http://forum.politics.be/showthread....56#post5774156
Citaat:
Nee dus, en leer lezen; dat zou helpen om met u een discussie vol te houden.
Om te weten welke groepen over of ondervertegenwoordigt zijn hoef ik enkel daderschap, vorm van criminaliteit, nationaliteit en origine te registeren;
|
Neen, want dan weet je niet of de groep van mensen met gescheiden ouders, of de groep van mensen zonder middelbaar diploma, of de groep van mensen uit een lagere socio-economische klasse,... over of ondervertegenwoordigd is.
Citaat:
Dan weet ik hoeveel van Vlaamse, Marokkaanse Turkse, of andere origines de meest voorkomende vormen van criminaliteit plegen.
Legt u maar eens uit waarom ik om hetzelfde resultaat te bereieken, opleiding, huisvesting en inkomen zou registreren? Want dat zijn factoren voor socio economische achtergrond.
Benieuwd wat je hiervan terecht brengt!
|
Je moet die factoren ook registreren om te kunnen onderzoeken.
Het is niet wetenschappelijk om op voorhand de uitkomst vast te leggen (bepalen welke factoren die daar geen reet mee te maken hebben) van een onderzoek.