Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp
Het is maar een suggestie maar u had Fonne wel eerst van racisme beschuldigd, ook daar vind ik niet direct een bewijs van terug.
Het is niet omdat iemand zijn bedenkingen heeft bij het AEL dat hij daarom een racist is. Racisme is een twee snijdend zwaard. Abou jahjah is in mijn ogen zelf een racist. En om die mening te vormen heb ik op zijn minst de moeite genomen om zijn interviews in onder andere humo te lezen.
Maar hij is ook een produkt van onze samenleving, net als het Vlaams Belang trouwens.
|
Waar heb jij het nou weer over? Fonne heeft verschillende maskers op. De ene keer neemt hij het op voor de Marokkanen om de Walen eens goed te kakken te zetten maar doorgaans steekt hij het niet onder stoelen of banken dat hij een racist is, een ex-vlaams blokker weetjewel. De laatste die het moet opnemen voor die gast ben jij. Je kwam net over als een niet-racistische nationalist...
Het gaat overigens niet over de AEL. Ik heb me nooit uitgesproken over die partij, niet op dit forum en ook niet in real life.
Als ik Fonne een racist wil noemen dan is dat mijn zaak. Jij zit nog niet lang genoeg op dit forum om zo'n zaken te weten. En jouw prioriteiten liggen ergens anders.
En ondertussen wacht ik nog op een bewijs dat ik zogezegd pro-S4B ben.