Los bericht bekijken
Oud 1 november 2011, 16:24   #142
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Waar heb jij het nou weer over? Fonne heeft verschillende maskers op. De ene keer neemt hij het op voor de Marokkanen om de Walen eens goed te kakken te zetten maar doorgaans steekt hij het niet onder stoelen of banken dat hij een racist is, een ex-vlaams blokker weetjewel. De laatste die het moet opnemen voor die gast ben jij. Je kwam net over als een niet-racistische nationalist...

Het gaat overigens niet over de AEL. Ik heb me nooit uitgesproken over die partij, niet op dit forum en ook niet in real life.

Als ik Fonne een racist wil noemen dan is dat mijn zaak. Jij zit nog niet lang genoeg op dit forum om zo'n zaken te weten. En jouw prioriteiten liggen ergens anders.

En ondertussen wacht ik nog op een bewijs dat ik zogezegd pro-S4B ben.
Het volstaat nochtans dat iemand de AEL vernoemd om door jou voor racist te worden uitgescholden. Je hebt dus echt wel een dubbel gezicht: aan de ene kant proberen een beetje de gematigde uit te hangen, maar aan de andere kant gaat je sympathie dus wel degelijk uit naar Hamas, de AEL, Sharia4Belgium. Ook al wil je dat niet gezegd hebben.

Ondertussen mag je natuurlijk nog altijd het bewijs leveren dat ik racistische uitspraken zou gedaan hebben, of een ex-VBer ben.
fonne is offline