Discussie: geldkraan dicht!
Los bericht bekijken
Oud 3 november 2011, 14:04   #19
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Allemaal gemakkelijk om te blijven kakken op die zogenaamd typische Vlaemsche burgermentaliteit...

Maar wat doe je concreet zelf ?

Breng je zelf je voorstellen wel in de praktijk ? Weiger je zelf nog langer belastingen te betalen, of boetes, of kaartjes voor openbaar vervoer ?
Ik heb hier meermaals voorstellen gedaan. De kracht van burgerverzet zit in het aantal en daar loopt het altijd mis omdat er heel veel kaakslagflaminganten zijn die moord en brand schreeuwen over wat hen niet aan staat maar als puntje bij paaltje komt duizend en één excuses verzinnen om toch maar niet moe te worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Goed idee, maar het gros van mijn belastingen wordt aan de bron afgehouden.

Maar ik rook wel bijna een jaar niet meer en dat heeft de begroting toch aanzienlijk in de problemen gebracht.
Alleen al door uw levensverwachting op te krikken geef je het regime de middenvinger

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht

'Geen woorden, maar daden' en 'Verander de wereld! Begin bij jezelf' zijn twee mooie spreekwoorden, Pelgrim! Ik lees nu al enkele maanden je 'strijd met anarchistische ondertoon'. Waar blijft de organisatie ervan? Hier wat komen roepen in de woestijn - op een klein forum dan nog - zal weinig aarde aan de dijk zetten. Pas op, dit is niet denigrerend bedoeld (zoals sommige van je posts ten aanzien van Vlaamsvoelenden hier wel zijn). Wie iets wil veranderen moet een bewging op het getouw zetten, mensen achter zich scharen, tijd erin steken, zichzelf wegcijferen voor zijn doel: dat is niet iedereen gegeven!
Voor u 't zelfde. Ik heb hier meermaals zéér concrete voorstellen gedaan. De meesten aan wie die voorstellen gericht waren kwamen niet verder én zullen nooit verder komen dan hier op dit forum hysterisch te doen over het groot onrecht dat hen wordt aangedaan door die stoute boze Walen, maar zelf brengen ze geen enkel concreet alternatief voor. Wel de Vlaming verdient niet beter dan door Di Rupo, Electrabel en Europa genaaid te worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door White Raven Bekijk bericht
Goei grap. Ge krijgt de belgen enkel uit hun zetel als ge ne groten barbecue organiseert.
Dat is nog heel optimistisch.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden