Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962
je begrijpt me wel stuyckp : het gaat n-va niet om de waarheid, maar om de perceptie bij de kiezer. Het verhaal moet overeind blijven.
|
Ik hou me gewoon aan de feiten.
Een neen aan een slechte nota, is niet hetzelfde als neen aan onderhandelingen voor een regering. Wel een neen aan onderhandelingen voor een regering op basis van een slechte nota.
Ik blijf er bij dat u 2 maten en 2 gewichten heeft. De nota van De Wever was op nog geen half uur afgeschoten. Dan had er evengoed een regering zonder de PS moeten gemaakt worden ?
Ook de rol van de koning valt niet te ontkennen, die is niet onafhankelijk.
Ik ben ervan overtuigd dat als de vlamingen aan hetzelfde zeel hadden blijven trekken, en niet zoals alexander aan tafel waren gaan aanschuiven, we een veel betere staatshervorming uit de brand hadden kunnen slepen.
Eentje die beter was geweest voor u en voor mij en ja zelfs beter voor de trollen hier op het forum.
BDW heeft wel degelijk moeite gedaan om wel een resultaat te bereiken. Het probleem is wellicht voor een stuk hetzelfde als voor Leterme bij de vorige verkiezingen. Te populair. En dan krijg je messen in de rug.