![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ver weg weg dus Is de NVA weg?
![]() |
#102 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik stel me vragen bij hoe Devilder tot drie maal toe probeerde een vraag af te sluiten met een besluit dat Dewever zo niet heeft gezegd. Herinner je je het interview nog over Der Spiegel? toen schreeuwde Wim haast naar Dewever. Eigenlijk vind ik Devilder eigenlijk een goede nieuwslezer en interviewer. Rustig en sereen, maar die beide keren niet. Citaat:
Laatst gewijzigd door Miguelito : 8 december 2011 om 22:48. |
||
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens uw perceptie is niet dezelfde als de mijne. Maar de waarheid is niks dan de waarheid. En die is dat we neen hebben gezegd op de nota en op die manier langs de kant zijn gezet door de klassieke partijen. Door uw kleine kanttekening, ik ben zo vrij geweest die bold te zetten, geeft u mij in feite gelijk. |
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#105 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#107 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2) Dankzij Gennez heeft Di Rupo met opzet zijn nota zo opgesteld zodat ze neen zouden zeggen en dus uit de boot zouden vallen. 3) U hebt heel wat te leren. Laatst gewijzigd door matthias999 : 8 december 2011 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een neen aan een slechte nota, is niet hetzelfde als neen aan onderhandelingen voor een regering. Wel een neen aan onderhandelingen voor een regering op basis van een slechte nota. Ik blijf er bij dat u 2 maten en 2 gewichten heeft. De nota van De Wever was op nog geen half uur afgeschoten. Dan had er evengoed een regering zonder de PS moeten gemaakt worden ? Ook de rol van de koning valt niet te ontkennen, die is niet onafhankelijk. Ik ben ervan overtuigd dat als de vlamingen aan hetzelfde zeel hadden blijven trekken, en niet zoals alexander aan tafel waren gaan aanschuiven, we een veel betere staatshervorming uit de brand hadden kunnen slepen. Eentje die beter was geweest voor u en voor mij en ja zelfs beter voor de trollen hier op het forum. BDW heeft wel degelijk moeite gedaan om wel een resultaat te bereiken. Het probleem is wellicht voor een stuk hetzelfde als voor Leterme bij de vorige verkiezingen. Te populair. En dan krijg je messen in de rug. |
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 december 2011 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De NVA kon niet voldoende partijen vinden die wilden meegaan met hun programma. Die andere partijen konden elkaar wel vinden in een ander programma. Ik zie daar niks schandelijks in, noch voor de NVA, noch voor de andere partijen. Waar heel deze discussie over gaat is mij dan ook volstrekt onduidelijk.
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim.. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 8 december 2011 om 23:02. |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben enkel neen gezegd op die nota. Is dat nu echt te moeilijk nederlands. |
|
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() De mensen die blijven volharden dat NVA zelf opzij ging staan doen dat niet omdat ze de feiten niet zien. Die doen dat omdat ze de feiten niet willen zien.
Vergelijk het met fundamentalistische religie alleen in plaats van een god te aanbidden aanbidden ze de staat, je gaat deze nooit kunnen overtuigen. Zelfs moesten Elio, Beke, Bezien, Milquet, De Croo en de rest het allemaal bevestigen in koor dan nog zullen deze geloven dat NVA aan de kant gingen staan.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
behalve dat ik graag heb dat er geen leugens worden vertelt. En daar gaat de discussie over. |
|
![]() |
![]() |
#115 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Omdat dit ook zo gebeurd is. Tenzij u met FEITEN kan komen om dit te weerleggen.
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#120 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je bent weeral abuis. De discussie draait om een door het nv-a kunstmatig opgeklopte bagatel, opdat het nv-a opnieuw schitteren zou kunnen in de hun geprefereerde rol van onderdeurtje.
|
![]() |