Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dazi Martina
  ..wat een argumentatie.. Denk je nu echt dat verkrachters steeds hun slachtoffers zouden vermoorden als er een doodstraf op dat feit bestaat?? De meeste verkrachters zijn gewoon egoïsten die menen dat elke vrouw ter beschikking moet staan voor hun lusten. Waarom zou je de dag van vandaag niet verkrachten?? Jij krijgt een taakstrafje en de zaak is klaar. Met een doodstraf laat je zien dat de samenleving dit soort van dierlijk gedrag niet accepteerd..
|
Maar nee, snul, verkrachting is een daad van machtsmisbruik met een sexuele component. Er is al decennia-lang criminologisch onderzoek hierover, dat jij dus niet eens kent.
Geitenmelker, blijf bij je leest.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dazi Martina
Het EVRM is een handicap om tot een streng strafbeleid te komen. Bij een iets minder fluwelen aanpak van criminaliteit staan de zelfbenoemde arrogante eurofielen klaar om hun verheven vingertje op te steken. Maar goed u bent een Eurofiel dus kan ik uw zure reactie nog enigsinds begrijpen. En ja, ik ben blij dat ik tijdelijk in Zwitserland mag werken en wonen alvorens te moeten terugkeren naar die Ellende Unie die jij zo verafgood.
|
Ach, je bent tegen het EVRM vanwege de E, niets meer blijkbaar.
Zouden er geen dieren zijn in -ik zeg maar iets- west-Afrika met spenen en horens? Dan hoef je helemaal niet terug te komen naar de verderfelijke unie. Jij content en wij content. Win-Win, over de geiten zullen we zwijgen.