Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Inderdaad.
De hardnekkige volharding van de niveanen dat De Wever aan de kant werd gezet, moet trouwens ook in dat licht bekeken worden. Door vrijwillig aan de kant te gaan staan, zorgde hij er immers voor dat hem niet kon verweten worden dat hij toegevingen moest doen om tot een regering te komen. Daarom ook het calimero-gedrag van de niveanen: door te blijven volharden dat De Wever aan de kant werd gezet, wordt de aandacht afgeleid van zijn onvermogen om onderhandelingen tot een goed einde te brengen èn wordt de illusie gewekt dat de andere partijen hem buiten spel zetten (quod non!). De meeste mensen trappen daar gelukkig niet in.
|

hier moet ik zeggen dat ik daar niet zo zeker van ben, getuige de laatste peilingen... hun taktische stellingname werkt blijkbaar nog steeds.
Of ze dit mantra van aan de kant gezet te zijn gaan kunnen levendig houden tot 2014 is natuurlijk een andere vraag. Eigenlijk werken wij er nu aktief aan mee door weerwerk te leveren
Maar ik ga er toch niet mee ophouden, het is veel te leuk om foute stellingen aan te klagen.