Los bericht bekijken
Oud 10 april 2012, 13:38   #4257
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
zoals ik u al vermeldde: ik heb waarschijnijk de voorbij veertig jaar met méér nationaliteiten samengewerkt dan u in heel uw leven al bent tegengekomen. Ik zie niet in waarom ik racist moet worden en net doen alsof het leuker had geweest indien die Japanner uit Engeland was gekomen of indien de Cubaan ietskes zwarter had geweest.
We werkten allen onder de algemente company policy, communiceerden allen in de company language en er waren brunettes, blondines en roodharigen bij. Waarschijnlijk is dat voor u een unicum. Voor ons doodnormale gang van zaken.
Ineens moet ik eraan denken.
Het zijn toch die politiek correcte linkiewinkie AFF adepten die zo anti-multinationals zijn? Ze zouden ze toch liever met de grond gelijkmaken als ze konden?

Hoe kan dat nu? Het zijn vooral de multinationals die al decennialang een volledig (toch o zo verrijkende??? nietwaar Artisjok?) DIVERSITEIT op de werkvloer hadden? Zonder dat we daarvoor al die mondsnoerwetten nodig hadden? zonder de verplichting om net zoveel amerikanen als brazilianen als peruanen als europeanen op de werkvloer te hebben? allemaal in hokjes naast elkaar, goed voorzien van de juiste kleurencombinatie en op straffe van boetes verplicht aan te werven?

Nee, bij ons werd daar niet over geklapt.... hebben wij wat gemist zeg! (o ja, wat we nooit hadden waren moslims, tenzij arabieren rechtstreeks uit de olieput die we dan wat pamperden met hoeren en belgian beer, meer kon je er toch niet mee doen, maar ze moesten "iets" tekenen hé). En ja Arti: die hadden soepjurken aan en zagen bruin, en ooit had er zo eentje bijna een orgasme, net voor mijn bureel , terwijl hij me geil stond aan te staren(ik was niet ingepakt en had schouderlange blonde gegolfde lustobjectharen en geen firma dresscode die me verplichtte om me in te pakken), gelukkig kon mijn baas hem net op tijd binnentrekken en zijn deur op slot doen.

Onnodig te zeggen dat vooral die laatste gast een échte verrijking was. Ze hebben hem nadien nooit meer in mijn buurt laten komen denk ik.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 10 april 2012 om 13:46.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden