![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4242 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen ik zou niet beledigd zijn, maar ik verwacht wel enige beleefdheid. Citaat:
Ik betwijfel of circe die zal kunnen geven. Citaat:
Citaat:
Ieder bedrijf heeft tegenwoordig een HR-afdeling. Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4243 |
Banneling
|
![]() Nochtans klagen de klanten van de HEMA in Nederland niet, en in België wel.
Hoe komt dat toch dat klanten in Nederland er geen problemen van maken als het personeel een hoofddoek draagt, en in België wel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Apartheid' muss sein! Iedereen tevree. Voor mij persoonlijk mag het nog verder gaan: elk apart in eigen land leven zoals het hem goeddunkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#4245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen zijn nu eenmaal verschillend. De klant is koning. B.t.w. mij persoonlijk kan het geen lor schelen als iemand zich als achterlijk wil uiten d.m.v. kruisjes, hoofddoeken, hakenkruisen, pins van SP-a, stickers van Groen!, etc.
![]() |
![]() |
![]() |
#4246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4248 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4249 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is toch al altijd zo. Als kind leerde ik al dat je je rechterhand moest gebruiken om de hand te schudden en om iets te overhandigen. Leerde jij dat niet? Citaat:
Daar lees ik niet "Niet in de ogen kijken van de ingepakte lustobjecten" Er staat zelfs niet dat een treinbegeleider niet in de ogen mag kijken. Vertel jij nu nog wat er grappig is aan "het aanraden dat werkgevers zich tegenwoordig dienen te informeren over geloofszaken en/of andere gevoeligheden van hun werknemers". Want daarop reageerde je. Citaat:
Ik beweer niet dat dit discriminatie is. Marie beweerde dat "Kruisbeelden en heiligenbeelden zijn verdwenen van de werkvloer (behalve daar waar ze een meer archeologische of geschiedkundige waarde hebben) " Niet dus. Citaat:
Bij ons kan je, behalve 3 weken betaald verlof, ook 1 of 2 weken onbetaald verlof nemen. Wordt netjes ingepland. Wat is het probleem dan met "Als werkgever moet je altijd je grenzen verleggen, maar je moet ze ook steeds stellen! Het is een situatie van geven en nemen, waarbij het belangrijkste is dat alles steeds werkbaar blijft." Citaat:
Ik weet niet of je het al gemerkt hebt, maar onze maatschappij is divers geworden. Ik verwacht dan dat al die diverse mensen ook hun deel doen op de werkvloer. Heb jij liever dat ze geweerd worden en aan den dop staan? Dat past wel beter in een haatdiscours. Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4250 | |
Banneling
|
![]() Ik had het over Nederlanders.
Citaat:
Maar jij blijft ook het antwoord schuldig. Hoe komt dat toch dat klanten in Nederland er geen problemen van maken als het personeel een hoofddoek draagt, en in België wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Nederland is dat nog niet voorgevallen, daar mag het personeel nog altijd de hoofddoek dragen. Hoe komt dat toch dat klanten in Nederland er geen problemen van maken als het personeel een hoofddoek draagt, en in België wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4253 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vindt u dat een teken van onbeleeftijd (Links = Satan), dan bent u 60 jaar te laat geboren.
![]() |
![]() |
#4254 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ('t is maar een grapje hoor) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4255 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kans dat zoiets het in een referendum haalt lijkt me echt groot.
![]() |
![]() |
![]() |
#4257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn toch die politiek correcte linkiewinkie AFF adepten die zo anti-multinationals zijn? Ze zouden ze toch liever met de grond gelijkmaken als ze konden? Hoe kan dat nu? Het zijn vooral de multinationals die al decennialang een volledig (toch o zo verrijkende??? nietwaar Artisjok?) DIVERSITEIT op de werkvloer hadden? Zonder dat we daarvoor al die mondsnoerwetten nodig hadden? zonder de verplichting om net zoveel amerikanen als brazilianen als peruanen als europeanen op de werkvloer te hebben? allemaal in hokjes naast elkaar, goed voorzien van de juiste kleurencombinatie en op straffe van boetes verplicht aan te werven? Nee, bij ons werd daar niet over geklapt.... hebben wij wat gemist zeg! (o ja, wat we nooit hadden waren moslims, tenzij arabieren rechtstreeks uit de olieput die we dan wat pamperden met hoeren en belgian beer, meer kon je er toch niet mee doen, maar ze moesten "iets" tekenen hé). En ja Arti: die hadden soepjurken aan en zagen bruin, en ooit had er zo eentje bijna een orgasme, net voor mijn bureel , terwijl hij me geil stond aan te staren(ik was niet ingepakt en had schouderlange blonde gegolfde lustobjectharen en geen firma dresscode die me verplichtte om me in te pakken), gelukkig kon mijn baas hem net op tijd binnentrekken en zijn deur op slot doen. Onnodig te zeggen dat vooral die laatste gast een échte verrijking was. Ze hebben hem nadien nooit meer in mijn buurt laten komen denk ik. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 10 april 2012 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4258 |
Banneling
|
![]() Meryem Almaci van Groen pleit nochtans ook voor apartheidszwemmen hoor. Zij gaat ervan uit dat vooral dikke vlaamse vrouwen daar behoefte aan hebben schreef ze eens op haar blog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4259 | |
Europees Commissaris
|
![]() Over beleefdheid...
![]() Citaat:
|
|
![]() |