Los bericht bekijken
Oud 24 april 2012, 17:35   #318
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik verwacht niet dat men mij gelooft, maar ik dacht dat het wel eens interessant kon zijn in het kader van de discussie om eens een persoonlijke ervaring neer te zetten.

Uiteraard kan ik wel verwachten dat de Firestones en Parcifals mij niet gaan geloven, maar dat kan mij niets schelen.
Het kan je blijkbaar voldoende schelen dat je hier zonder enige reden insinueert dat ik je niet geloof. Dat is niet netjes.
De ironie blijft je ontgaan, dat je enerzijds van alles ontkent waarvoor de bewijzen overweldigend zijn, terwijl je anderzijds zaken gelooft waarvoor de bewijzen onbestaande zijn. En dan nog het lef hebt te peroreren over "de Firestones en Parcifals".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik kan alleen zeggen dat wat ik die ene keer zag consistent was met het aura beschreven door verschillende HSP waarnemers en leringen van duizenden jaar oud, die het ook over het menselijk aura hebben.

Als het in het brein is, hoe komt dan dat verschillende mensen hetzelfde beschrijven? Ik weet waarom, omdat het een realiteit is die bestaat.
Ook wat zich in het brein voordoet is een realiteit. Dat zich bij verschillende mensen gelijkaardige processen in het brein voordoen lijkt me niet zo opmerkelijk.

Lees eens het boek The Demon-Haunted World van Carl Sagan.