Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Uit niets van je premissen kan de conclusie getrokken worden over de inhoud van dat debat. Geen universiteit, geen aula, geen maatpak en geen das en ook geen publieke opninie, noch het aantal gelijkgestemden of een minimale beheersing van het NL (?) of de hoogte van het zelfvertrouwen ... doen er in feite toe ...
Dat zijn allemaal kwaliteiten die los staan van de inhoud.
Als ik het goed heb ben jij tegen discriminatie, waardoor je ook fictief het besluit van overheidswege goedkeurt dat je niet mag eisen dat je poetshulp Nederlandstalig, laat staan Vlaams of katholiek is ...
Als jij me duidelijk maakt hoe ik mijn ZuidOostChinese poetshulp kan duidelijk maken dat ze mijn nieuwe jacuzzi niet mag wassen met een schuurspons omdat dit krassen na zal laten die er niet meer uitgaan en ze daarin de vuile tobben niet mag leeggieten omdat de boel anders verstopt ... ?
Moeilijk rijmbaar met de implicaties van je vorige betoog, niet? 
|
Dan vergis je je zeer sterk in de opinies die je aan mij toeschrijft. Uiteraard ben ik voor discriminatie op basis van competentie. Discrimineren betekent onderscheiden en er is nauwelijks iets dat ik belangrijker acht dan onderscheid.
Dat is precies de ziekte van deze tijd, dat men geen onderscheid meer maakt tussen waarheid en leugen, kennis en onwetendheid, competentie en dilettantisme.