Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina
Vanop de website hollaback! brussels website:
Erg jammer dus dat dit initiatief weeral eens wordt misbruikt door sommigen om hun racisme op te botvieren. Dit onderwerp staat niet in het juiste subforum. Seksuele intimidatie kom je jammer genoeg overal tegen.
Grappig ook hoe sommigen van de posters hier seksuele intimidatie ineens onaanvaardbaar vinden wanneer het over moslims gaat, terwijl ze het van anderen (zoals Pol Vandendriessche) blijkbaar wel tolereren en relativeren. Is het niet Egidius en circe?
|
Ze mogen zij zeggen wat ze willen op de website van Hollaback!
In de reportage is het overduidelijk dat het om allochtonen gaat die er dergelijk gedrag op nahouden. Ze mogen bij Hollaback! zo politiek correct zijn als ze willen, de waarheid is de waarheid als het over Brussel gaat.
Ik persoonlijk heb mij overduidelijk uitgesproken tegen Pol Vandendriessche, daar staan de bewijzen van op dit forum. Ik ben tegen elke vorm van seksuele intimidatie, door eendert wie.
Er is natuurlijk wel enig verschil tussen het buitensporig geflirt van Pol, en een Afrikaan die in een wasserette publiekelijk zit te masturberen als er een vrouw binnenkomt.
Denk liever eens twee minuten na voor je andere mensen racisme zit aan te wrijven. Als de waarheid racistisch is, tja, dan zijn er wel degelijk "verbanden" te zien.