Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juni 2012, 11:13   #101
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Een 5 kiloton Neutronenbom, zo ter hoogte van Vorst. Lijkt me ideaal.

Weinig materiele schade. En de juiste groepen zijn prima opgeruimd.
Is handig, moeten we de Albertina etc. vooraf niet eerst leeghalen.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 11:45   #102
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Vanop de website hollaback! brussels website:

Citaat:
Het vervangen van seksisme door racisme is niet een juiste ‘hollaback’. Idem voor discriminatie op basis van sociale status, homofobie, transfobie en het gebruik van andere stigmatiseringen. Vanuit onze ervaring gebeurt seksuele intimidatie op straat door verschillende soorten individuen, ongeacht hun culturele achtergrond of hun sociale status in de maatschappij. We verzoeken jullie om zich te onthouden van verwijzingen naar specifieke kenmerken van de lastigvallers, omdat het doel van deze beweging is om maatschappelijke waarden te veranderen en niet om met een vingertje te wijzen. Indien je denkt dat de details toch belangrijk zijn voor je verhaal, zorg er dan voor dat je de relevantie ervan duidelijk en constructief vermeldt in je bericht.
Erg jammer dus dat dit initiatief weeral eens wordt misbruikt door sommigen om hun racisme op te botvieren. Dit onderwerp staat niet in het juiste subforum. Seksuele intimidatie kom je jammer genoeg overal tegen.

Grappig ook hoe sommigen van de posters hier seksuele intimidatie ineens onaanvaardbaar vinden wanneer het over moslims gaat, terwijl ze het van anderen (zoals Pol Vandendriessche) blijkbaar wel tolereren en relativeren. Is het niet Egidius en circe?
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 15:52   #103
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht

Erg jammer dus dat dit initiatief weeral eens wordt misbruikt door sommigen om hun racisme op te botvieren. Dit onderwerp staat niet in het juiste subforum. Seksuele intimidatie kom je jammer genoeg overal tegen.

Grappig ook hoe sommigen van de posters hier seksuele intimidatie ineens onaanvaardbaar vinden wanneer het over moslims gaat, terwijl ze het van anderen (zoals Pol Vandendriessche) blijkbaar wel tolereren en relativeren. Is het niet Egidius en circe?
Ze mogen zij zeggen wat ze willen op de website van Hollaback!
In de reportage is het overduidelijk dat het om allochtonen gaat die er dergelijk gedrag op nahouden. Ze mogen bij Hollaback! zo politiek correct zijn als ze willen, de waarheid is de waarheid als het over Brussel gaat.

Ik persoonlijk heb mij overduidelijk uitgesproken tegen Pol Vandendriessche, daar staan de bewijzen van op dit forum. Ik ben tegen elke vorm van seksuele intimidatie, door eendert wie.

Er is natuurlijk wel enig verschil tussen het buitensporig geflirt van Pol, en een Afrikaan die in een wasserette publiekelijk zit te masturberen als er een vrouw binnenkomt.

Denk liever eens twee minuten na voor je andere mensen racisme zit aan te wrijven. Als de waarheid racistisch is, tja, dan zijn er wel degelijk "verbanden" te zien.

Laatst gewijzigd door Demper : 5 juni 2012 om 15:54.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 17:45   #104
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een 5 kiloton Neutronenbom, zo ter hoogte van Vorst. Lijkt me ideaal.

Weinig materiele schade. En de juiste groepen zijn prima opgeruimd.
Wilt u zo goed zijn m'n jongste zus vooraf op de hoogte te brengen van het precieze uur, zodat ze zich tijdig in veiligheid kan brengen?

Dank bij voorbaat voor de grootmoedigheid en ruimhartigheid.

In de hoop dat u verder niet te veel hoeft af te zien van de aldus betoonde waarden en normen groet ik u,

djimi

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 5 juni 2012 om 17:48.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 20:20   #105
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:

Ja, je hebt gelijk.... Het kan evengoed Ben, Joris of Seppe zijn...
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 20:34   #106
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Ja, je hebt gelijk.... Het kan evengoed Ben, Joris of Seppe zijn...

Dat is nu de ziekte van multiculturalisten.
Ze liegen zichzelf voor.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 20:55   #107
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Wilt u zo goed zijn m'n jongste zus vooraf op de hoogte te brengen van het precieze uur, zodat ze zich tijdig in veiligheid kan brengen?
Jongste zus? Hoe oud?
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 20:58   #108
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht

Ze liegen zichzelf voor.
Misschien zijn het buitenlanders, en heten ze Dag, Folke of Eero... Wie weet...

Of hun namen zijn moeilijk uit te spreken, zoiets als Þórður, Guðjón of Hafþór... Ge weet dat dus ni hé
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 22:33   #109
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht

Ze liegen zichzelf voor.
Tiens, jij verdedigt toch het Westen?
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 00:17   #110
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
Ja.
De islam verbiedt rellen, met 10 een blanke ineenslaan, groepsverkrachting
Integendeel.
Oud 6 juni 2012, 03:17   #111
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ze verdienen het, ze vragen er zelf om.
Op dezelfde wijze dat moslims met hoofddoeken, bourka's en in feite alle uiterlijke kenmerken van hun fanatiek geloof, zoals hun kontwippen in de richting van Mekka e.d., erom vragen om geridiculiseerd te worden door niet-moslims ? Zij verdienen en vragen daar ook om nl..
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 03:22   #112
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Ook merkwaardig is de makkokaan die stelt dat dit is omdat men niet gewend is dat vrouwen zo gekleed lopen "05:42". Terwijl het gros van dat geneuk hier geboren is?
Geeft aan wat die, qua integratie, bijgeleerd hebben sinds hun geboorte. Zo goed als niets dus. 0,1% dus. Misschien de kortste weg naar het OCMW dat zullen ze wel bijgeleerd hebben.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 6 juni 2012 om 03:24.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 05:54   #113
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht

Dank bij voorbaat voor de grootmoedigheid en ruimhartigheid.

In de hoop dat u verder niet te veel hoeft af te zien van de aldus betoonde waarden en normen groet ik u,

djimi
Bij gebrek aan atoomwapen van welk type dan ook moet U uwzelve geen zorgen maken over de mogelijke aantasting van uw zus's welzijn door enige actie van mij.
Oud 6 juni 2012, 06:26   #114
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij gebrek aan atoomwapen van welk type dan ook moet U uwzelve geen zorgen maken over de mogelijke aantasting van uw zus's welzijn door enige actie van mij.
Daarmee is een pak van m'n hart.

Hartelijk dank daarvoor,

djimi

Oud 6 juni 2012, 06:30   #115
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Jongste zus? Hoe oud?
Ze wordt er binnenkort 40 (ja, ik ben ook niet meer van de jongste).

Ze heeft al laten weten dat ze voorlopig tijd noch goesting heeft om zich met al dan niet wanhopige mannen bezig te houden

Oud 6 juni 2012, 06:52   #116
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Ja, dat is toch wel een beetje te oud voor mij. 'Jonge zus van djimi' zag ik anders direct zitten, is dat geen compliment?

Ik zal maar stoppen voor mijn foto op de site van hollaback! geplaatst wordt.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 07:35   #117
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:

Mischien weet u het niet maar op het gaybash meldpunt heeft men minder schroom om een kat een kat te noemen....daar wordt zoveel mogelijk nuttige info gepost over daders en een beschrijving van de afkomst hoort daar nu eenmaal bij..

Het moet frustrerend zijn voor politiek correcte linkies maar bij bepaalde misdrijven zijn bepaalde groepen de ontegensprekelijke gangmakers en hoort die problematiek wel degelijk thuis in de I&I draad omdat het een 'geimporteerde vorm van racisme/overlast/intimidatie/geweld' is...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 08:56   #118
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik tolereer helemaal niet de daden van Van den Driessche. Ik vind gewoon dat de dames in kwestie na twintig jaar niet moeten komen zeuren op TV. Dit was een duidelijke politieke actie. Ze hadden hun mond moeten opendoen toen hij die daden pleegde (maar de carrière ging voor zeker? Idem voor Jos Geysels, gijsels hoe je het ook schrijft: je hebt geen twintigjarige sexueel geobsedeerde werkrelatie als je dat niet wil.)

Ik heb er nooit een probleem mee gehad vroeger (nu doen ze het niet meer) dat bouwvakkers een fluitconcertje gaven als ik voorbijliep. Dit is echter van een heel andere orde dan de "hoerenroepers" en de geilaards. Ik heb zo eens achter mijn dochter gelopen in een verrijkte Antwerpse straat: zij heeft in het gentse reeds geleerd om haar blik strak op de grond te houden en beheerst door te stappen, ik zag hoe het geil bijna uit hun monden liep achter haar rug. En neen, dat heeft niks te maken met tolerantie. Dat is zuivere belaging. Als je daarbij nog het kooswoordje "hoer" hoort roepen is het plaatje compleet.

En d�*t heb ik nog nooit meegemaakt met de jorissen en de kareltjes. Misschien dat het aan mij ligt?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 6 juni 2012 om 08:58.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 09:57   #119
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik tolereer helemaal niet de daden van Van den Driessche. Ik vind gewoon dat de dames in kwestie na twintig jaar niet moeten komen zeuren op TV. Dit was een duidelijke politieke actie. Ze hadden hun mond moeten opendoen toen hij die daden pleegde.
Ja, want het is erg evident om over zulke daden meteen "de mond open te doen". Het is al een wonder dat zij ermee durfden buitenkomen, in de meeste gevallen gebeurt dit niet. Jij hebt kennelijk geen idee wat seksueel misbruik is en kan doen met slachtoffers.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2012, 10:00   #120
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Ja, want het is erg evident om over zulke daden meteen "de mond open te doen". Het is al een wonder dat zij ermee durfden buitenkomen, in de meeste gevallen gebeurt dit niet. Jij hebt kennelijk geen idee wat seksueel misbruik is en kan doen met slachtoffers.
Zeker en vast wel. Daarom heeft men vertrouwenspersonen aangesteld bij wie men een klacht kan indienen. iets gewoon laten gebeuren (vroeger noemde men het ook wel eens "carrière maken op de rug" en dan twintig jaar later aan de grote klok hangen is géén daad van "openheid".

a) je maakt geen carrière op je rug
en
b) als je wordt lastiggevallen op het werk dan neem je ONMIDDELLIJK actie.

OF
c) als je niet wil dat in je décolleté wordt gekeken dan draag je een gesloten blouse.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be