![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vanop de website hollaback! brussels website:
Citaat:
Grappig ook hoe sommigen van de posters hier seksuele intimidatie ineens onaanvaardbaar vinden wanneer het over moslims gaat, terwijl ze het van anderen (zoals Pol Vandendriessche) blijkbaar wel tolereren en relativeren. Is het niet Egidius en circe? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de reportage is het overduidelijk dat het om allochtonen gaat die er dergelijk gedrag op nahouden. Ze mogen bij Hollaback! zo politiek correct zijn als ze willen, de waarheid is de waarheid als het over Brussel gaat. Ik persoonlijk heb mij overduidelijk uitgesproken tegen Pol Vandendriessche, daar staan de bewijzen van op dit forum. Ik ben tegen elke vorm van seksuele intimidatie, door eendert wie. Er is natuurlijk wel enig verschil tussen het buitensporig geflirt van Pol, en een Afrikaan die in een wasserette publiekelijk zit te masturberen als er een vrouw binnenkomt. Denk liever eens twee minuten na voor je andere mensen racisme zit aan te wrijven. Als de waarheid racistisch is, tja, dan zijn er wel degelijk "verbanden" te zien.
Laatst gewijzigd door Demper : 5 juni 2012 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank bij voorbaat voor de grootmoedigheid en ruimhartigheid. In de hoop dat u verder niet te veel hoeft af te zien van de aldus betoonde waarden en normen groet ik u, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 5 juni 2012 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is nu de ziekte van multiculturalisten. Ze liegen zichzelf voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Integendeel.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Op dezelfde wijze dat moslims met hoofddoeken, bourka's en in feite alle uiterlijke kenmerken van hun fanatiek geloof, zoals hun kontwippen in de richting van Mekka e.d., erom vragen om geridiculiseerd te worden door niet-moslims ? Zij verdienen en vragen daar ook om nl..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Geeft aan wat die, qua integratie, bijgeleerd hebben sinds hun geboorte. Zo goed als niets dus. 0,1% dus. Misschien de kortste weg naar het OCMW dat zullen ze wel bijgeleerd hebben.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 6 juni 2012 om 03:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hartelijk dank daarvoor, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze wordt er binnenkort 40 (ja, ik ben ook niet meer van de jongste).
Ze heeft al laten weten dat ze voorlopig tijd noch goesting heeft om zich met al dan niet wanhopige mannen bezig te houden ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Ja, dat is toch wel een beetje te oud voor mij. 'Jonge zus van djimi' zag ik anders direct zitten, is dat geen compliment?
Ik zal maar stoppen voor mijn foto op de site van hollaback! geplaatst wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het moet frustrerend zijn voor politiek correcte linkies maar bij bepaalde misdrijven zijn bepaalde groepen de ontegensprekelijke gangmakers en hoort die problematiek wel degelijk thuis in de I&I draad omdat het een 'geimporteerde vorm van racisme/overlast/intimidatie/geweld' is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er nooit een probleem mee gehad vroeger (nu doen ze het niet meer) dat bouwvakkers een fluitconcertje gaven als ik voorbijliep. Dit is echter van een heel andere orde dan de "hoerenroepers" en de geilaards. Ik heb zo eens achter mijn dochter gelopen in een verrijkte Antwerpse straat: zij heeft in het gentse reeds geleerd om haar blik strak op de grond te houden en beheerst door te stappen, ik zag hoe het geil bijna uit hun monden liep achter haar rug. En neen, dat heeft niks te maken met tolerantie. Dat is zuivere belaging. Als je daarbij nog het kooswoordje "hoer" hoort roepen is het plaatje compleet. En d�*t heb ik nog nooit meegemaakt met de jorissen en de kareltjes. Misschien dat het aan mij ligt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 juni 2012 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Ja, want het is erg evident om over zulke daden meteen "de mond open te doen". Het is al een wonder dat zij ermee durfden buitenkomen, in de meeste gevallen gebeurt dit niet. Jij hebt kennelijk geen idee wat seksueel misbruik is en kan doen met slachtoffers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a) je maakt geen carrière op je rug en b) als je wordt lastiggevallen op het werk dan neem je ONMIDDELLIJK actie. OF c) als je niet wil dat in je décolleté wordt gekeken dan draag je een gesloten blouse.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |