Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doa
man man man 
VLC, DUB of CRL zijn ryanair bases omdat men er crew en vliegtuigen heeft.
Als je mij kan tonen dat ze daar connecting flights hebben dan is het idd een hub maar zoiets past niet in het model van een LCC.
we gaan eens je geliefde wiki nemen...
1 Germany Lufthansa Group 69.21 (Jan-Aug)
2 Republic of Ireland Ryanair 54.75 (Jan-Aug)
en das puur op pax wat niet gebruikelijk is. de normale methode is pax per km
bekijk je AF en KLM dan ook appart?
nee dat doet de flight crew bij elke birdstrike groot of klein...
zoals ik al eerder zei ben ik operations officer bij UA
denk je nu echt dat je een luchtvaartkenner bent dankzij wiki?
|
En jij bent een luchtvaartkenner, mooi voor jou, en met je oogjes draaien kun je ook.
Ik ken een ander gebied wat vooral met luchtvaart te doen heeft en waar ze niet zonder kunnen, anders staat alles aan de grond.
En als je jouw gehate wiki raadpleegt -
met zijn refertes naar de luchtvaartmaatschappijen zelf - hou het toch eens simpel, en kijk op de Duitse Wiki voor Lufthansa (Group) waartoe verscheidene luchtvaarmaatschappijen (# companies # ) behoren waaronder in de eerste plaats #Lufthansa Passenger Airlines# zelf.
Lufthansa Group of
-Konzern of - AG :
Nog altijd
65,6 miljoen passagiers voor Lufthansa-maatschappij
(Passage) zelf in 2011,
en 106,3 miljoen voor de ganse Group, het zou er nog aan markeren als je dat tekeninkje daar ziet.
Maar jij zult het wel beter weten als al die refertes in Wiki over Lufthansa vermoed ik, wel niemand houd je tegen dat alles wat te verbeteren, met de nodige geloofwaardige refertes naturlijk.
Citaat:
http://konzern.lufthansa.com/en/busi...ine-group.html
Leading airline group in Europe
The Passenger Airline Group consists # of the companies # operating in the Lufthansa airline group, i.e. # Lufthansa Passenger Airlines # , SWISS, Austrian Airlines and Germanwings, together with its equity investments such as Brussels Airlines and offers its customers important benefits. The increasing harmonisation of products and processes gives passengers considerable added value by enabling seamless travelling within the Group‘s route network with 246 destinations. In addition, the multi-hub strategy offers them maximum travel flexibility at the hubs of the airline group, such as Frankfurt, Munich and Zurich. For Lufthansa the strategy represents additional cost synergies as well.
|
Nog eens terugkijken wat ik bedoelde, ik bedoelde wel degelijk maatschappij en niet Concern Lufthansa tov Rynair:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele
Ik denk dat Ryanair bij de allerveiligste vliegtuig maatschappijen behoort - zoniet de veilgste - en ook de grootste van Europa denk ik ( passagiers). 
Indien niet : ...
|
btw UA OO, past de A380 niet in het plaatje opportuniteit ? To Big and sexy for UA

Natuurlijk heeft Airbus meer geschikte alternatieven als de A380, A350-xxx enz... voor UA en andere maatschappijen...