Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuwenhart
Tenminste dat denk ik!.
Ik ben resoluut voorstander van het splitsen van België. Ik ben anti VB en racisme, daarom gaat mijn stemgedrag uit naar de N-VA. Laat dit duidelijk zijn.
Maar de uitspraken van Bart De Wever de laatste tijd, en zeker vorige week net na de verkiezingen doen mijn oogbollen rollen.
Hij begint me meer en meer als een griezelig ventje over te komen die over lijken gaat.
Ook de verschillende formatievormingen van N-VA staan me niet aan. Zeker als Bart De Wever komt zeggen dat er overal coalitievormingen tegen N-VA ontstaan, terwijl ze net het zelfde doen.
Ik had verwacht dat N-VA haar faam als integerre partij zou bewaren, en niet het zelfde spelletje zou meespelen.
Ja N-VA stelt me teleur. 
|
Leeuwenhart, ik volg je redenering uit je eerste zinnen volledig. Laat je echter niet afleiden door de bashing strategie die nu ingezet is door onze mediavrienden. Al vind ik ook dat NV-A het hen niet te gemakkelijk moet maken, voor mij had de link met (ex-)VBers niet gehoeven want a) NVA heeft die niet nodig en b) je biedt eigenlijk munitie aan op een presenteerblaadje. Ik hoop echt dat NV-A de komende anderhalf jaar vol anti-berichten goed zal doorstaan!