Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door  alice

Dat doet u dus wel, u vergeleek die opvoeding met een onveilig vliegtuig, ... 

| 

Nee. Dat vliegtuig was niet per definitie onveilig. Het was een vliegtuig waarover deskundigen het over de veiligheid oneens waren. Snapt u?
	Citaat:

| 

u heeft het over de " aard van de risico's

| 

Inderdaad.
	Citaat:

| 

en beweerd dat je niet kunt kiezen voor de opvoeding door homo's omdat een moeder en vader nodig zijn voor het welzijn van kinderen, om die reden sluit u uit.

| 

Niet om die reden.
Maar wel om de reden dat deskundigen het oneens zijn of een homokoppel wel het best mogelijke is dat we aan de kinderen kunnen bieden als surrogaatouders.
	Citaat:

| 

Ik zou het ook fijn vinden mocht u enig respect aan de dag leggen voor mijn mening die steeds wel onderbouwd wordt, niet iedere vrouw is wanneer  uw argumenten omver geblazen worden " iemand die moet kalmeren".

| 

En ik zou het waarderen dat ik geen tien keer hetzelfde moet zeggen voor iedereen die leest wat hij lezen wil ipv wat er te lezen staat.
	Citaat:

| 

IK wil dus weten welke risico's verbonden zijn aan mijn zoon als ouder, en op welke wijze dit het welzijn van kinderen schaadt, wanneer u niet kunt antwoorden, kunt beter iets anders gaan doen dan u bemoeien met deze discussie.

| 

Ik weet niet om welke risico's het gaat. Ik ben geen deskundige. Ik beroep me op deskundigen en ik merk dat zij het oneens zijn daarover. Daarom geef ik de voorkeur aan het zekere voor het onzekere, namelijk een vader én een moeder voor het kind die ouders nodig heeft.
Al twintig keer gezegd.
Paulus.