Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
Bedoel je nu die mevrouw met haar boek? Kom zeg , dat is geen argumentatie over " het niet eens zijn dat homo's evengoed kunnen opvoeden dan hetero's een stelling die u behalve komen aandraven,met een mevrouw en haar boek, niet heeft weerlegd.
Ik wacht trouwens nog op die weerlegging, behalve het bevel het boek te lezen komen jullie niet ver.
Inderdaad, Elvis is dood, graag dan nu enig afdoend argument waarom een opvoeding gegeven door twee mannen of vrouwen een risico zou inhouden wat groter is dan de opvoeding die hetero's geven.
Of dacht u nu echt dat op bevel van uw vriend Jan, alle voorstanders van opvoeding door mensen met een andere seksuele geaardheid het boek van een brave Katholieke mevrouw, die niet eens pedagoog is, gaan lezen om u van antwoord te dienen?
Heeft u behalve een debat op TV naar aanleiding van die mevrouw haar boek, nog enig ander argument?
|
U volgt duidelijk de discussie niet.
Ik ben geen deskundige. Ik merk alleen dat deskundigen het onderling niet eens zijn er over. Niet in België en niet in Frankrijk.
En dat is voor mij al reden genoeg om geen risico's te lopen met het welzijn van kinderen.
Ik ken ook niks van vliegtuigen. Maar als ik zie dat vliegtuigmecaniciens onderling gaan discuteren of een bepaald vlieftuig wel veilig is of niet, plaats ik mijn kinderen liever op een toestel waarover geen discussie is over wat dan ook.
Snappie?
Paulus.