![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4981 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aseksualiteit komt in vele vormen voor. Zo kunnen sommige aseksuelen, ondanks het ontbreken van seksuele interesse, toch bepaalde vormen van seks hebben. Een algemeen aanvaarde wetenschappelijke definitie ontbreekt echter nog.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Aseksualiteit Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4982 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wacht trouwens nog op die weerlegging, behalve het bevel het boek te lezen komen jullie niet ver. Inderdaad, Elvis is dood, graag dan nu enig afdoend argument waarom een opvoeding gegeven door twee mannen of vrouwen een risico zou inhouden wat groter is dan de opvoeding die hetero's geven. Of dacht u nu echt dat op bevel van uw vriend Jan, alle voorstanders van opvoeding door mensen met een andere seksuele geaardheid het boek van een brave Katholieke mevrouw, die niet eens pedagoog is, gaan lezen om u van antwoord te dienen? Heeft u behalve een debat op TV naar aanleiding van die mevrouw haar boek, nog enig ander argument? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4984 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4985 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geef mij een studie waarin blijkt dat heterokoppels in alle omstandigheden het beste zijn..... maar dat zal je niet doen. We weten beide waarom. Ge probeert een catch-22 te maken. U beweert dat holebi's niet mogen opvoeden omdat we er niets over weten. Maar gezien ze het voordeel van de twijfel niet krijgen, kan er ook nooit meer over geweten worden. Helaas voor alle kinderen weten we maar al te goed dat hetero-koppels zeker geen voorbeeldige ouders zijn. Tienerzwangerschappen, scheidingen, drugsverslaafden .. allemaal kunnen ze zonder screening kinderen krijgen. Een holebikoppel dat door een strenge procedure gaat is zeker zo goed als het gemiddelde koppel zonder screening. Daar kan geen twijfel over bestaan. Afgezien van het feit dat alle kinderen die door holebi's geadopteerd zijn, afkomstig zijn van disfunctionele hetero-ouders. Dat holebi koppel is dus de facto beter dan de biologische ouders. Gaat u ze terugsturen naar die heroineverslaafde 15-jarige moeder omdat het kind recht heeft op zijn biologische ouders? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4986 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Informed_consent Dat is een gigantische verschil met consent an sich. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4987 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen deskundige. Ik merk alleen dat deskundigen het onderling niet eens zijn er over. Niet in België en niet in Frankrijk. En dat is voor mij al reden genoeg om geen risico's te lopen met het welzijn van kinderen. Ik ken ook niks van vliegtuigen. Maar als ik zie dat vliegtuigmecaniciens onderling gaan discuteren of een bepaald vlieftuig wel veilig is of niet, plaats ik mijn kinderen liever op een toestel waarover geen discussie is over wat dan ook. Snappie? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4988 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4989 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van blunders gesproken Jan...de zoveelste! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4990 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4992 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pedofilie: niet-geïnformeerde toestemming Homofilie: geïnformeerde toestemming Beide kan men dus niet over 1 kam scheren.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 21 januari 2013 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4993 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen deskundige. Ik merk alleen dat deskundigen het onderling niet eens zijn er over. Niet in België en niet in Frankrijk. En dat is voor mij al reden genoeg om geen risico's te lopen met het welzijn van kinderen. Ik ken ook niks van vliegtuigen. Maar als ik zie dat vliegtuigmecaniciens onderling gaan discuteren of een bepaald vlieftuig wel veilig is of niet, plaats ik mijn kinderen liever op een toestel waarover geen discussie is over wat dan ook. Snappie? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4994 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4995 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Snappie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4996 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4998 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u die opmerking even plaatsen binnen het onderwerp? Is homoseksueel gedrag gelijk aan roekeloos gedrag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou in ieder geval mijn mening niet laten afhangen van wat die mevrouw vertelt. Heeft u de weerlegging van haar opvattingen al gelezen of nam u die moeite niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5000 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans:
Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = 'knaap', 'kind', pedo = 'kind') en filia (φιλια, 'vriendschap')) is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. http://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie Paulus. |
![]() |
![]() |