Los bericht bekijken
Oud 22 januari 2013, 10:27   #553
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Waarom zit jij zo te verdedigen dat hij al dan niet een partijkaart heeft ? Door hem te verdedigen bevestig je juist dat hij helemaal niet 'partijloos' is.
Stellen dat iemand geen partijkaart is, staat gelijk aan iemand verdedigen volgens u. Kan je dat even uitleggen en daar dieper op ingaan. Als ik zeg dat Elio Di Rupo geen lidkaart heeft van de N-VA, verdedig ik hem daar dan mee? En stellen dat iemand geen lidkaart heeft is blijkbaar ook stellen dat die persoon lid is van een partij. Kan je ook daar eens even dieper op ingaan, want mij lijkt dat gewoon lachwekkend.

Citaat:
Het is trouwens niet Gwendolyn Rutten die in de clinch gaat. Het is de N-VA die hun dictaat meent te kunnen opleggen.
O jawel hoor, ze gaat wel degelijk in de clinch en ze is aan het verliezen. Ze had beter een ander moment uitgekozen om haar hakjes in de grond te zetten. Nu komt het over als profileringsdrang. Het gaat ook niet over een dictaat van N-VA, maar om een dictaat van de Vlaamse regering.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 22 januari 2013 om 10:29.
fox is offline   Met citaat antwoorden