Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laynee
Circe toch, mijn baarmoeder is niet te koop. En je maakt je meer zorgen om die 35 euro dan mijn vader, of beter ex-voogd.
|
Eenmaal gehuwd mag die vagina+baarmoeder nochtans ENKEL gebruikt worden door uw echtgenoot dacht ik. Dat noem ik "gekocht". Hij mag zijn leuter voor allerlei andere doeleinden gebruiken, waar jij niks over te zeggen hebt, maar owee owee als jij jouw vagina+baarmoeder eventjes aan een ander uitleent.
Dat je vader 35 euro voldoende vond kan ofwel betekenen dat hij blij is dat hij van je verlost is, ofwel dat hij o zo vroom is, want Mo vond dat vrouwen voor zo weinig mogelijk moesten verkocht worden. Ik geloof dat hij zelf één van zijn vrouwen gekocht had voor wat dadels nadat hij haar persoonlijk tot weduwe had gemaakt.
Citaat:
Alé, ik vervolledig: er was een "Nikah Ceremony", geen "Wedding Ceremony". Bij het 1ste wordt enkel het islamitisch huwelijkscontract getekend in intiem gezelschap. Er was geen groot huwelijksfeest, dat moet normaal nog komen volgende keer dat ik ginder ben.
Ik heb meer dan die 35 euro gekregen maar enkel dat bedrag werd opgenomen in het contract. D.w.z. dat er bij problemen, zoals een scheiding, hij enkel dat bedrag van me kan terug eisen.
|
tsss... tsss.... als hij je verstoot mag jij normaliter je bruidsschat behouden. Nu is het wel heel goedkoop om je te verstoten: voor 35 euro hoeft ie het niet te laten. Natuurlijk als jijzelf aan hem zou willen vragen om verstoten te worden, dan hoef je hem idd. maar 35 euro terug te betalen, vraag dan ineens ook zijn belgisch paspoort mee terug aub.
Citaat:
Wat ik tot nu toe nog heb gekregen, zonder huwelijksfeest:
- een gouden ring, waarde 200€
- kleding en schoeisel, waarde 100 €
- enveloppekes met geld van de aanwezige familie/vrienden: 300€ (die heb ik belegd in een gouden halsketting)
|
allez komaan! een kleed en een paar schoenen voor 100 euro?
Citaat:
|
Gaat het nu een beetje beter met je?
|
Met mij gaat het al jaren schitterend.
Ik hoop voor jou écht dat je met onze edele voetjes aan het spelen bent, anders vind ik het dus serieus heel triestig voor jou.
lees anders even een "ontsnapte" moslima (in feite komt de tekst van WAFA SULTAN, maar ze zal nog niet zover zijn dat ze weet dat het netjes is om de echte auteur erbij te vermelden).
Misschien kan je er je voordeel nog bij doen.
http://aveilandadarkplace.com/2013/0...at-freedom-is/