Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
Dus mocht er die dag niks gezegd worden over de Rode Duivels en de Nobelprijs? WT had je dan gewild? Een uitzending enkel over Di Rupo?  ¨
|
Misschien eerst de uitzending bekijke voor domme commentaar te geven?
Het was 1 stuk, speech di rupo met dan af en toe beelden van rode duivels, nobelprijs winnaar ea, precies alsof di rupo daarvoor verantwoordelijk is.
Geef jij me eens 1 reden waarom men beelden van rode duivels bovenop de speech van di rupo monteert?
Citaat:
Of wacht, er is misschien een complot om de RD juist nu te kwalificeren voor Brazilië, Luc Van Lierde juist nu de Iron Man te laten winnen, en Englert juist nu de Nobelprijs te laten winnen...
|
Nee het in het belachelijk willen trekken veranderd er echt niks aan hoor.
Zeg me eens waarom men nooit geen speeches van di rupo met beelden van verliezende belgen toont dan?
Citaat:
Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Logisch dat er veel meer gekeken wordt naar de cijfers van de grootste partij in Vlaanderen, en zelfs België...
|
De spa is de helft 1/3e? Zelfs dat niet, ik denk dat alle partijen in de regering bij elkaar enkele malen groter dan NVA minder commentaar krijgen.
Citaat:
Dan heb ik een dubbel voorstel voor jou:
- bij mijn weten zit de NVA in de Vlaamse regering die voogdij heeft over de VRT. Bovendien bezit de NVA zetels in de raad van bestuur van datzelfde VRT. Misschien zou de partij haar macht en gewicht moeten inzetten, als het dan zo erg geteld is...
- niks belet uiteraard de NVA om te proberen een medium te vinden voor een hoofdredacteur met een duidelijke NVA achtergrond, of zelfs om het medium zelf op te richten.
|
Gesteld met wat? Dat het overgroot deel van journalisten links is? Via genoeg peilingen is dat aangetoond. Dat VRT zo is.
Die bias is er nu eenmaal kan NVA weinig aan doen. Ze ontkennen echter is gewoonweg de realiteit ontkennen.