Los bericht bekijken
Oud 18 november 2013, 15:15   #118
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ken een hogere ambtenaar met pensioen, ik schat 3000 euro netto per maand, die Franse bijles gaat geven aan allochtoontjes. Vrijwilligerswerk.
Een andere, ik schat 2700 euro netto per maand, die vrijwilligerswerk doet in een ziekenhuis.
Schoofie zelf doet enkel 'vrijwilligerswerk' in zijn politieke gezindheidssfeer. Zijn grote baas thuis doet vrijwilligerswerk (4 u per maand) bij Kind en Gezin.

.
Ik ken geen enkele mens uit de privésector die een pensioen heeft hoger dan 1.500 Euro/netto/maand want dat is ons plafond.
Ik begrijp dat ambtenaren niet hoeven te sparen voor hun pensioen want zij KRIJGEN exuberante pensioenen waar nooit voor is bijgedragen.
Momenteel zijn wij kapot belast of werkloos of werkonzeker en is het niet meer mogelijk om jullie exuberante en discriminerende pensioenen te betalen.
Er is TOTAAL GEEN MAATSCHAPPELIJK DRAAGVLAK voor en daarbij, ook al zouden wij zo gek zijn om dit discriminerend pensioenstelsel nog in stand te houden moet ik U met spijt meedelen dat het geld op is.

Laatst gewijzigd door demonen : 18 november 2013 om 15:16.
demonen is offline   Met citaat antwoorden