Los bericht bekijken
Oud 6 januari 2014, 15:14   #85
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
echt, excuus ! ik wist niet dat jij hier uitmaakte waar het al dan niet over gaat, Vlijm, ik moet daar over gelezen hebben in het forumreglement.

ik las trouwens ook nergens een oproep tot lynchpartij (buiten in de van de pot gerukte post's en vanwege mensen die hier een zogezegd privacy verhaal van willen maken) ... en op die manier zelf de valsheid in deze discussie illustreren overigens ...

zoals reeds vermeld dus : het is aan de rechter om hier al dan niet gevolg aan te geven ... maar mocht de rechter hier niets mee doen (wat in dit land wel eens een enkel keertje durft gebeuren)... dan laat ik geen traan om deze publieke schandpaal hoor.
dus dat die ene persoon onterecht aan de publieke schandpaal is genageld, dat die daardoor inkomstenverlies lijdt, dat is allemaal niet erg?

allé, komaan Anna, naar welke maatschappij gaan we dan? gewoon in de buurt staan van iemand die eventueel iets misdaan heeft, is al genoeg om een reputatie te verliezen, eieren naar je hoofd te krijgen en enkele dagen je zaak moeten toedoen? Trouwens, zoals je zelf zei, het kan goed zijn dat de eigenaar van deze wagen er ook niets mee te maken heeft. Maar ja, dat is niet erg, aan de schandpaal maar?

Daar kan echt niets in het midden gevonden worden? Op die beelden kon bv de nummerplaat niet uitgedaan gemaakt zijn? Men kon niet eerst de politie verwittigd hebben en dan pas de beelden op het net gegooid hebben?