Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2014, 22:04   #441
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
En is in die context hier irrelevant.

En is in die context hier irrelevant.

Ik ben geen psycholoog, maar volgens wat ik ervan terugvind, is onderdrukking niet de juiste manier...

Uiteraard, agressie kan je niet flitsen, en je steekt er meer geld en moeite in dan je eruit haalt. Dan liever parkeerbonnetjes uitschrijven en laagvliegers viseren he.

Ik hoop van ganser harte dat zo'n BMW-piraat ooit eens toevallig voor uw deur gespot wordt.

Net zoals fietsers en voetgangers grotendeels buiten schot blijven. Die ene actie van enkele dagen terug mogen we gerust heel uitzonderlijk noemen.
Ik vind wel degelijk dat sommige verkeersterroristen zo handelen omdat ze verwende kinderen zijn, of omdat ze psychopatisch zijn.
Dus zelfs al mocht ik me vergissen: wèl relevant dus in deze discussie.

Dat zo'n wegpiraat voor mijn deur gefotografeerd zou worden enz. enz. ... dat wens ik mijn grootste vijand niet toe.
Je bent dus zeer bedankt om mij dat wel toe te wensen; en dit alleen maar omdat wij niet van hetzelfde gedacht zijn.

Verder blijf ik terroristische chauffeurs gevaarlijker vinden dan wielerterroristen of roodlicht-blindheid bij onnozelaars van voetgangers. Wie de wet overtreedt moet niet vrijuit gaan, maar er mogen verschillen zijn in aanpak.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden