Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL
1) Nestor Burma heeft op deze site een permanente ban wegens antisemitisme;
|
Neen, wegens vermeende holocaustontkenning. Door jouw toedoen. Je zevert dus, niks nieuws.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL
Jij hebt trouwens om dezelfde reden hier ook een tijdelijke ban gehad. Je bent dus niet van onbesproken gedrag en hij al helemaal niet. Er is niks vermeend aan. Het was zo.
|
Ah, was dat zo, weet je dat zeker? We gaan eens direct aantonen wat voor stuk krapuul jij bent met zulke leugenachtige beschuldigingen, zodat uw toekomstige discussiepartners hier weten wat voor vlees ze in de kuip hebben:
In tegenstelling tot jou heb ik hier nog géén enkele ban gehad om wat dan ook. Ben zelfs nooit in de buurt gekomen. Ik noem je dus nu formeel en doelbewust een bedrieger, een psychopaat, een leugenaar en een monumentale zeiker.

Ga nu maar lekker drukken voor beledigingen, dan kan ik door de moderator van dienst meteen laten bevestigen dat jij liegt wat betreft die vermeende bans van mij.
VOORSTEL DUS:
Als jij gelijk hebt dat ik ooit een ban heb gehad -al dan niet voor antisemitisme-, dan verdwijn ik voor altijd hier. Als daarentegen blijkt dat JIJ weer eens gelogen hebt en met laffe methodes werkt, dan verwacht ik slechts een formele verontschuldiging. En mag je de rest van je forumbestaan doorgaan als leugenaar, fantast en ... krapuul. Dat is voor mij voldoende.
Een mooi en sterk voorstel niet?? Wat denk je? Drukken maar! Jouw kans om 10 jaar forumbestaan van ''fascist'' straddle ten einde brengen, waar wacht je op laffaard?!
.