Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 januari 2014, 16:31   #201
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Het gaat erom dat je dezelfde lieden hebt die mensen hier buitendriehoeken voor Jodenhaat, die in andere draden het over "inteelt moslims" hebben.
want dat fenomeen is natuurlijk onbestaande

http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/5266
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3506432&

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 15 januari 2014 om 16:54.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2014, 16:34   #202
six
Banneling

Standaard

Inteelt is vooral bij orthodoxe joden een groot probleem. Is ook de reden waarom zij zo fysiek onaantrekkelijk zijn.
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2014, 16:37   #203
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inteelt is vooral bij orthodoxe joden een groot probleem. Is ook de reden waarom zij zo fysiek onaantrekkelijk zijn.
Sommige vrouwen uit Israël daarentegen !

Maar dat zijn inderdaad geen orthodoxe Joden (meestal).
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2014, 16:54   #204
Calvinist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
De Franse komiek Dieudonné mag zijn show niet afwerken in Nantes. Blijkbaar heeft het linkse regime het hoogste gerechtshof ingeschakeld om het optreden te verbieden. Eerder had een rechter nochtans het optreden toegelaten. In een normale rechtstaat moet de beslissing van de rechter gerespecteerd worden. Blijkbaar is er in Frankrijk ook een politiek benoemd hooggerechtshof die zich meent hiermee te moeten bemoeien.
Mooi zo, opdonderen met die antisemiet. Als het aan mij lag linea recta de gevangenis in met die mongool!!

Laatst gewijzigd door Calvinist : 15 januari 2014 om 16:54.
Calvinist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2014, 19:42   #205
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Citaat:
Citaat:
de beste Jodenmoppen werden mij door Joden zelf verteld. Maar genocides (de Holocaust in dit geval) ridiculiseren (en in het geval Dieudonné, zelfs ontkennen), is er ver over.
Kunt u mij één quote geven waar hij de Holocaust ontkent?
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2014, 19:46   #206
eti1777
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist Bekijk bericht
Mooi zo, opdonderen met die antisemiet. Als het aan mij lag linea recta de gevangenis in met die mongool!!
Leugen + oordeel gevestigd op een leugen!

Laatst gewijzigd door eti1777 : 15 januari 2014 om 19:47.
Oud 15 januari 2014, 20:27   #208
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Orthodoxe joden, moslims en de adel zijn inteeltgemeenschappen. Dit is algemeen bekend. Neef- en nichthuwelijken zijn er zeer normaal, soms tot op die hoogte dat het de norm beschouwd wordt.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2014, 21:02   #209
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Orthodoxe joden, moslims en de adel zijn inteeltgemeenschappen. Dit is algemeen bekend. Neef- en nichthuwelijken zijn er zeer normaal, soms tot op die hoogte dat het de norm beschouwd wordt.
Sommigen worden er blijkbaar niet slimmer van, anderen winnen zo dan weer Nobelprijzen...
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2014, 21:16   #210
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Sommigen worden er blijkbaar niet slimmer van, anderen winnen zo dan weer Nobelprijzen...
Noem een orthodoxe jood die de Nobelprijs heeft gewonnen?
Oud 15 januari 2014, 21:48   #211
eti1777
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Noem een orthodoxe jood die de Nobelprijs heeft gewonnen?
http://www.jpost.com/Israel/Professo...es-Nobel-Prize
Oud 15 januari 2014, 22:12   #212
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Is dat het? Die paar prullen van al decennia terug?
neen dat is het bijlange niet.

weet je wat de JDL zoal uitsteekt nu, en de laatste jaren uitgestoken heeft? Weet je wat Irv Rubin, toemalig voorzitter, van plan was?

of gekken zoals deze zionistische extremist?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Baruch_Goldstein

neen man, zionistische terreur is een feit.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2014, 22:48   #213
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
1) Nestor Burma heeft op deze site een permanente ban wegens antisemitisme;
Neen, wegens vermeende holocaustontkenning. Door jouw toedoen. Je zevert dus, niks nieuws.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Jij hebt trouwens om dezelfde reden hier ook een tijdelijke ban gehad. Je bent dus niet van onbesproken gedrag en hij al helemaal niet. Er is niks vermeend aan. Het was zo.
Ah, was dat zo, weet je dat zeker? We gaan eens direct aantonen wat voor stuk krapuul jij bent met zulke leugenachtige beschuldigingen, zodat uw toekomstige discussiepartners hier weten wat voor vlees ze in de kuip hebben: In tegenstelling tot jou heb ik hier nog géén enkele ban gehad om wat dan ook. Ben zelfs nooit in de buurt gekomen. Ik noem je dus nu formeel en doelbewust een bedrieger, een psychopaat, een leugenaar en een monumentale zeiker. Ga nu maar lekker drukken voor beledigingen, dan kan ik door de moderator van dienst meteen laten bevestigen dat jij liegt wat betreft die vermeende bans van mij.

VOORSTEL DUS: Als jij gelijk hebt dat ik ooit een ban heb gehad -al dan niet voor antisemitisme-, dan verdwijn ik voor altijd hier. Als daarentegen blijkt dat JIJ weer eens gelogen hebt en met laffe methodes werkt, dan verwacht ik slechts een formele verontschuldiging. En mag je de rest van je forumbestaan doorgaan als leugenaar, fantast en ... krapuul. Dat is voor mij voldoende.

Een mooi en sterk voorstel niet?? Wat denk je? Drukken maar! Jouw kans om 10 jaar forumbestaan van ''fascist'' straddle ten einde brengen, waar wacht je op laffaard?!

.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2014, 22:52   #214
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

De niet-orthodoxe joden zullen wellicht ook ergens in hun familielijn afstammen van inteelt, gezien ze religieuzere voorouders hebben.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2014, 23:10   #215
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Bedankt. Interessante kerel zo te zien.
Oud 15 januari 2014, 23:32   #216
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
De niet-orthodoxe joden zullen wellicht ook ergens in hun familielijn afstammen van inteelt, gezien ze religieuzere voorouders hebben.
De erfelijke ziekte van Tay-Sachs doet zich hoofdzakelijk bij Asjkenaziche joden voor http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Tay-Sachs

Volgens Psychiater dr Hutschnecker (arts van Nixon) zijn joden extra kwetsbaar voor schizofrenie. Dat is natuurlijk heel controversieel, maar het zou veel verklaren, ook in de problematiek van deze draad.

Citaat:
In a study entitled "Mental Illness: The Jewish Disease" Dr. Hutschnecker said that although all Jews are not mentally ill, mental illness is highly contagious and Jews are the principal sources of infection.

Dr. Hutschnecker stated that every Jew is born with the seeds of schizophrenia and it is this fact that accounts for the world-wide persecution of Jews.

"The world would be more compassionate toward the Jews if it was generally realized that Jews are not responsible for their condition." Dr. Hutschnecker said. "Schizophrenia is the fact that creates in Jews a compulsive desire for persecution."
Arnold Hutschnecker, "Mental Illness: The Jewish Disease'': Psychiatric News, published by the American Psychiatric Association. Date of publication: Oct. 25, 1972

Vooraleer men weer gaat afkomen met ''antsemitisme'', laat ik het over aan anderen het zelf op te zoeken. Hier een joodse bron die soortgelijks bevestigt:
Google : ''Mental illness is a Jewish issue that we must address'', door Rabbi Eric Weiss.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2014, 23:51   #217
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
of gekken zoals deze zionistische extremist?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Baruch_Goldstein
Zoals ik al zei, één enkeling van 20 jaar terug met dan nog niet eens duizenden doden zoals bij pakweg het WTC of aanslagen in Spanje of India of elders.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2014, 00:01   #218
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
De erfelijke ziekte van Tay-Sachs doet zich hoofdzakelijk bij Asjkenaziche joden voor http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Tay-Sachs

Volgens Psychiater dr Hutschnecker (arts van Nixon) zijn joden extra kwetsbaar voor schizofrenie. Dat is natuurlijk heel controversieel, maar het zou veel verklaren, ook in de problematiek van deze draad.

Arnold Hutschnecker, "Mental Illness: The Jewish Disease'': Psychiatric News, published by the American Psychiatric Association. Date of publication: Oct. 25, 1972

Vooraleer men weer gaat afkomen met ''antsemitisme'', laat ik het over aan anderen het zelf op te zoeken. Hier een joodse bron die soortgelijks bevestigt:
Google : ''Mental illness is a Jewish issue that we must address'', door Rabbi Eric Weiss.
Je vergeet een "interessante" quote van hem : "There is no doubt in my mind," Dr. Hutschnecker said, "that Jews have infected the American people with schizophrenia. Jews are carriers of the disease and it will reach epidemic proportions unless science develops a vaccine to counteract it."

ROFLOL!!!
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2014, 04:43   #219
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist Bekijk bericht
Dan ook iedereen die negatieve opmerkingen maakt over moslims, katholieken or Russen linea recta de gevangenis in. U moet dus linea recta de gevangenis in.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2014, 04:56   #220
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Onzin. En wat zou de link nu trouwens moeten zijn tussen die bom en een orthodoxe jood? Zij zitten niet achter de talrijke aanslagen op het Westen.
Dus volgens U moet een cartoon van een Jood met een bom in z'n kippah gewoon kunnen? Ik ben er nochtans zeker van dat de cartonist, net als Dieudonné, in de problemen zou komen.
Men mag in het Westen met zowat alles lachen, maar niet met Joden...

Dus duidelijk hanteert men 2 maten en 2 gewichten...

Dieudonné haalt de Joden door de mangel, net als bij ons komieken het koningshuis, maar ook hele volkeren als bvb. de Grieken e Arabieren, door de mangel halen.

Als U zegt datv er niet meer met geloofsgroepen gelachen mag worden, ok, maar dan ook niet met moslims of katholieken. Tenzij U natuurlijk voorstander bent vanc discriminatie of racist bent...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be